Aronio Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Witam, Ja już nie mam siły do mojego. Odpala od pierwszego, pracuje równo, nie dymi, jak zaczyna łapać temperaturę zaczyna kopcić na biało/niebiesko. Jazda ze stała prędkością ok 80-100 km/h nic nie dymi (a przynajmniej nic nie widać), postój na światłach i chmura za autem i jeszcze więcej jak ruszam. Ciśnienie pomierzone na cylindrach wszystkie po 29, turbo po regeneracji już 2 razy. Jak ściągnę przewód od odmy jest ulany olejem (obecnie puszczony pod silnik) aby nie brudzić turbo po ok 70 km ok 30 ml. Pomierzone ciśnienie na skrzyni korbowej ponad 0,2 mpa. Z odmy i bagneta leci dym. Co jest nie tak? Auto ma moc, tylko te kłęby przepalonego dymu za mną. Odma ? Pierścień olejowy? Zalegający olej po poprzedniej wymianie turbo? Dajcie jakąś radę... Edytowane 19 Października 2015 przez Aronio
ancymonek77 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Wypelnij profil bo nie wiadomo o Jakie auto chodzi
Aronio Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 Wypelnij profil bo nie wiadomo o Jakie auto chodzi Było wypełnione ale widać się pokasowało
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Pomierzone ciśnienie na skrzyni korbowej ponad 2 mph. Co to za jednostka ciśnienia ??? Edytowane 21 Września 2015 przez piotrsob1
Aronio Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Pomierzone ciśnienie na skrzyni korbowej ponad 2 mph. Co to za jednostka ciśnienia ??? MPa z tego co widziałem chyba na mierniku. Edytowane 21 Września 2015 przez Aronio
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Jeżeli to było ponad 2MPa, to nie mierzyli raczej ciśnienia w skrzyni korbowej tylko pewnie kompresję na cylindrach 2 MPa to pi razy oko 20 Barów czyli ok 20 kg/cm2 , jakoś nie widzi mi się takie ciśnienie w skrzyni korbowej, dużo wcześniej by wysrało uszczelniacze, albo bagnet od pomiaru poziomu oleju zrobił by dziurę w masce silnika i odleciał w bliżej nieokreśloną przestrzeń powietrzną Wartość ciśnienia w skrzyni korbowej na pewno ma znaczenie w kontekście dymienia silnika , ( gdy jest za duże ) , ale jaka jest wartość prawidłowa nie wiem , nigdy nie mierzyłem P.S. Jeszcze raz przeczytałem twojego pierwszego posta , napisałeś tam że ciśnienie na cylindrach było mierzone i wynosiło ok 29 (myślę że barów ) Nie mam pojęcia w takim razie gdzie zmierzyli te 2 MPa Edytowane 21 Września 2015 przez piotrsob1
mA4celi Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Zobacz mój problem - tutaj - też miałem podobny problem. Wczoraj wymieniłem pokrywę i dziś rano nie było zasłony dymnej z tyłu )
Aronio Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Nie mam pojęcia w takim razie gdzie zmierzyli te 2 MPa Ok już mam ? 29 bar na cylindrach każdym, Poprawka Ponad 3 bary na bagnecie, sorki za pomyłkę ale tak mi podali. Edytowane 23 Września 2015 przez Aronio
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) postaram się dzisiaj zmierzyć u siebie, dam znać Właśnie wróciłem z garażu, ciśnienie w skrzyni korbowej zmierzone na zimnym i rozgrzanym silniku Zgadujemy ile wynosi w silniku BPW o przelocie 161 kkm Konkurs trwa dopóki nie załadują się filmiki z pomiaru na YT, później będzie można zobaczyć Pierwszy z pomiarów na zimnym silniku : Drugi pomiar, silnik 90 st. C: Wynik w obydwóch pomiarach jest taki sam , czyli ZERO , sam jestem zaskoczony, bo myślałem że będzie lekkie nadciśnienie Manometr wyskalowany do 0,6 MPa, czyli w przybliżeniu 6 Barów, sprawność jego przetestowana Poprawka Ponad 3 bary na bagnecie, sorki za pomyłkę ale tak mi podali. Arek jeżeli u ciebie było faktycznie ponad trzy bary , to zawór odmy w pokrywie głowicy uwalony , albo coś zatkane w odmie Edytowane 23 Września 2015 przez piotrsob1
Aronio Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Postaram się wrzucić jakiś filmik jak to u mnie wygląda.
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Zmierz sam to ciśnienie, albo jedź do swoich mecherów , niech to zrobią przy tobie, a filmik możesz oczywiście wrzucić Z tego co widać tam nie powinno być więcej jak 0,1 -0,2 bara Edytowane 23 Września 2015 przez piotrsob1
Aronio Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Filmik z przedmuchów, na rozgrzanym 90 stopni. Zmierzyć postaram się wieczorem. Edytowane 24 Września 2015 przez Aronio
mA4celi Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Filmik z przedmuchów, na rozgrzanym 90 stopni. Zmierzyć postaram się wieczorem. Mam tak samo ... czy te przedmuchy to jest tak może być w końcu ( norma w tych silnikach) czy raczej nie za bardzo - bo już zgłupiałem... Edytowane 24 Września 2015 przez mA4celi
piotrsob1 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Filmik z przedmuchów, na rozgrzanym 90 stopni. Zmierzyć postaram się wieczorem. Jeździsz z odpiętym przewodem odmy od dolotu ? Jeżeli tak to zmierz ciśnienie w skrzyni korbowej też z podpiętą odmą , tak jak auto wyjechało z fabryki, bo może mieć to znaczenie dla wartości ciśnienia w silniku Filmik z przedmuchów, na rozgrzanym 90 stopni. Zmierzyć postaram się wieczorem. Mam tak samo ... czy te przedmuchy to jest tak może być w końcu ( norma w tych silnikach) czy raczej nie za bardzo - bo już zgłupiałem... Przedmuchy to norma, tylko że przedmuch przedmuchowi nie równy , proponuje mierzyć ciśnienie w skrzyni korbowej, pomiar prosty, a może dużo powiedzieć o kondycji silnika i odmy
Aronio Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 Dziś nie dałem rady zmierzyć za dużo spraw. Jeździsz z odpiętym przewodem odmy od dolotu ? Jeżdżę z odpiętym przewodem z uwagi na duże ilości wyrzucanego oleju przez odmę, który jest zasysany przez turbo.
piotrsob1 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Zmierz ciśnienie w skrzyni korbowej, jak faktycznie będzie takie wysokie jak napisałeś wcześniej, to zmierz kompresję na cylindrach, bo może jej tam niema, a za to pojawia się w skrzyni korbowej
mA4celi Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) czy zby zużyty olej tzn. rozrzedzony przez paliwo z powodu przerywania procedur oczyszczania DPFu (krótkie trasy niestety), może powodować zwiększone przedmuchy? tak sobie myślę, ze zbyt rzadki olej łatwiej przechodzi przez wszystkie uszczelnienia itp. i bardziej wybija pod pokrywe a dalej przez ome dalej?! dzis po 3 dniach spokoju znowu zaczelo mi z tylu dymic i juz nie wiem co robić ... Jeszcze cos takiego zauważyłem - jak wyjme bagnet silnik zmienia prace przestaje tak buczeć z filtra powietrza... Edytowane 26 Września 2015 przez mA4celi
Rekomendowane odpowiedzi