Aydaho Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam po długich bojach i wielu koncepcjach pojawiła się kolejna, a mianowicie: - przyczyną dzwonienia ( dzwięk przypominający niedokręconą śrubę i luźną podkładkę ) słyszanego w okolicach turbiny to nie sama turbinka ale podobno łożysko na sprężarce klimatyzacji. Metaliczny dzwięk slyszany jest głównie przy wchodzeniu i schodzeniu silnika z obrotów ( w okolicy 2000 obr ) Miał ktoś walnięte łożysko w spr.klimy - możecie potwierdzić w/w objawy ? Mechanik chce za wymianę łozyska 450 pln ..bo trzeba podobno spuszczać z klimy czynnik i ponownie nabić po robocie Ma ktoś może dojście do pewnych używanych sprężarek w dobrej cenie ??
lukaszek_boss Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 cześć. może trochę późno się zgłaszam z tym problemem ale chyba mam podobny. też o okolicach 2000 obrotów pojawia mi sie taki metaliczny dzięk - coś jakby luźny metal ocierał się o inny metal. mam wrażenie że to turbina ale skoro piszesz, że może to być sprężarka klimy to chciałbym się zapytać, co w tej sytuacji zrobiłeś. czy ma to wpływ na działanie klimy. pytam się ponieważ nie działa mi klima - mój mechanik powiedział mi że należy wymienić sprężarkę bo słabe ciśnienie daje.
antonio Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 jeżeli łożysko w kółku pasowym to czynnika nie trzeba wyciągać tutaj masz moją instrukcję wymontowania sprężarki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81803.0 natomiast jeżeli wewnątrz to tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się