Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przesiadka na b8


tomekxp2

Rekomendowane odpowiedzi

no dokładnie ja jak podjałem decyzje pomalutku się rozejżę to na momencie nie mogłem już wytrzymać i szukałem szukałem szybko szybko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 2012/13r. bez chwili zastanowienia(najlepiej pakiet s line), sam planuję przesiadkę z B6. Uważam że B7 bliżej do B6 niż do B8 :)

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przepaść :), dlatego pytanie było takie czy już się wbijać w B8 w zwykłą wersję w średnim wyposażeniu z 2008/09 w kwocie do 45-50 tyś zł czy poczekać jeszcze rok/dwa i kupić coś po 2010r w s-line. Z jednej strony już by się chciało zmienić co jest realne do końca roku, czy lepiej się jeszcze wstrzymać się i czekać cierpliwie. :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem B6 1.9 TDI AVF quattro przez 5 lat ( poszła do teścia, bo stan super i szkoda było oddawać obcym, choź na blacie dobijało juz 300k ), i kupiłem B8 w fajnej wersji, m.in. quattro, ori sline wewnętrzny , tlumienie amorów, bang & olufsen, szyber itd i różnica pomiędzy B6/B7 a B8 to przepaść, raz że więcej miejsca w środku, auto jest szersze i dłuższe i moim zdaniem dużo stabilniejsze, ktoś tu pisał że jakość materiałów słaba, jak dla mnie środek jest piękny, i pomimo tego że B6 miałem mega wyposażoną, to nie wróciłbym do niej i po wejściu do B6 czuć że środek niestety już trochę trąci starością, choć dalej przykuwa uwagę, ale B8 bije ją na głowę dwa razy.

jedyną róznicę jaką widzę do B6, to niestety B8 ma ciensze blachy, i to widać i czuć, B6 było bardziej pancerne, B8 sprawia wrażenie delikatniejszego, choć wygląd/lampy z ledami biją B6 pod każdym względem, komfort podróżowania dużo wyższy niż w B6/B7, no i przedewszystkim CR pod maską, po przesiadce z PD to jest przepaść, zobaczymy jak będzie z awaryjnością, narazie przejechałem 2 tyś od zakupu i jest super.

pzdr

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem B6 1.9 TDI AVF quattro przez 5 lat ( poszła do teścia, bo stan super i szkoda było oddawać obcym, choź na blacie dobijało juz 300k ), i kupiłem B8 w fajnej wersji, m.in. quattro, ori sline wewnętrzny , tlumienie amorów, bang & olufsen, szyber itd i różnica pomiędzy B6/B7 a B8 to przepaść, raz że więcej miejsca w środku, auto jest szersze i dłuższe i moim zdaniem dużo stabilniejsze, ktoś tu pisał że jakość materiałów słaba, jak dla mnie środek jest piękny, i pomimo tego że B6 miałem mega wyposażoną, to nie wróciłbym do niej i po wejściu do B6 czuć że środek niestety już trochę trąci starością, choć dalej przykuwa uwagę, ale B8 bije ją na głowę dwa razy.

jedyną róznicę jaką widzę do B6, to niestety B8 ma ciensze blachy, i to widać i czuć, B6 było bardziej pancerne, B8 sprawia wrażenie delikatniejszego, choć wygląd/lampy z ledami biją B6 pod każdym względem, komfort podróżowania dużo wyższy niż w B6/B7, no i przedewszystkim CR pod maską, po przesiadce z PD to jest przepaść, zobaczymy jak będzie z awaryjnością, narazie przejechałem 2 tyś od zakupu i jest super.

pzdr

tlumienie amorów.. co to to jakas opcja ekstra czy kazda b8 tak ma ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem B6 1.9 TDI AVF quattro przez 5 lat ( poszła do teścia, bo stan super i szkoda było oddawać obcym, choź na blacie dobijało juz 300k ), i kupiłem B8 w fajnej wersji, m.in. quattro, ori sline wewnętrzny , tlumienie amorów, bang & olufsen, szyber itd i różnica pomiędzy B6/B7 a B8 to przepaść, raz że więcej miejsca w środku, auto jest szersze i dłuższe i moim zdaniem dużo stabilniejsze, ktoś tu pisał że jakość materiałów słaba, jak dla mnie środek jest piękny, i pomimo tego że B6 miałem mega wyposażoną, to nie wróciłbym do niej i po wejściu do B6 czuć że środek niestety już trochę trąci starością, choć dalej przykuwa uwagę, ale B8 bije ją na głowę dwa razy.

jedyną róznicę jaką widzę do B6, to niestety B8 ma ciensze blachy, i to widać i czuć, B6 było bardziej pancerne, B8 sprawia wrażenie delikatniejszego, choć wygląd/lampy z ledami biją B6 pod każdym względem, komfort podróżowania dużo wyższy niż w B6/B7, no i przedewszystkim CR pod maską, po przesiadce z PD to jest przepaść, zobaczymy jak będzie z awaryjnością, narazie przejechałem 2 tyś od zakupu i jest super.

pzdr

tlumienie amorów.. co to to jakas opcja ekstra czy kazda b8 tak ma ?? :)

niestety to była opcja -

(2H1/1BL) - opcja Audi drive select z regulacja tłumienia amortyzatorów

naprawdę super bajer, pomimo że na auci założone są ori felgi 19 z oponami 255/35/19 to wogóle tego nie czuć, wybiera świetnie, a mam porównanie do zawiasu sportowego w B8 na 18, to różnica jest znaczna, tam czuć było praktycznie każdą nierówność i większe wyboje...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu fajne to :D ale to amory są w coś wyposażone dodatkowo.. znaczy pytam bo można kupić amori od drive select ale czy to styka ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu fajne to :D ale to amory są w coś wyposażone dodatkowo.. znaczy pytam bo można kupić amori od drive select ale czy to styka ?? :)

amory są z czujnikiami które trzeba pewnie sparować z którymś modułem + zakodować, myślę że "wrclaguna" wie więcej nt. temat ;)

ja naprawdę polecam to rozwiązanie, bo jezdzi się naprawdę komfortowo w zależnosci od wybranego trybu jest jeszcze AUTO i DYNAMIC.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spoko mam drive select ale dokładane wiec praca silnika i wspomaganie reaguje..

ale zawieszenia oczywiscie brak :)

Edytowane przez amaradaar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekxp2:Jestem w tej samej sytuacji tematu co ty, z tym ze ja poprostu zbieram na b8 polift, ak fundusze beda opowiednie to zmieniam. Druga sprawa to trafic fajny model a nie igle od pana Rysia handlarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos porownanie A4 b8 z A5 oba polifty? Szczegolnie interesuje mnie roznica w glosnosci przy wysokich predkosciach... duzo smigam po europie i jazda przez niemcy w b6 to meka panska..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma roznicy, bo te samochody sa niemal identyczne, roznia sie uksztaltowaniem blach, w obu przypadkach roznica miedzy B8 a B6 bedzie K O L O S A L N A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


roznica w glosnosci przy wysokich predkosciach.
Dalej tragedia... Mialem z tego powodu wymieniane uszczelki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekxp2:Jestem w tej samej sytuacji tematu co ty, z tym ze ja poprostu zbieram na b8 polift, ak fundusze beda opowiednie to zmieniam. Druga sprawa to trafic fajny model a nie igle od pana Rysia handlarza...

No właśnie jest dylemat, z jednej strony już by się chciało jeździć b8 a z drugiej nie ma co "golasa" kupować. Przemyślałem sobie wszystko i poczekam, tym bardziej, że u mnie mam praktycznie wszystko wymienione i teraz tylko jeździć :). Także narazie, oglądam, porównuje. Ostatecznie kupię coś na wiosnę, kwiecień - maj i tu celuję w tylko w s-line przed liftem albo coś po lifcie w dobrym wyposażeniu.

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos porownanie A4 b8 z A5 oba polifty? Szczegolnie interesuje mnie roznica w glosnosci przy wysokich predkosciach... duzo smigam po europie i jazda przez niemcy w b6 to meka panska..

mam porównanie obu przedliftów. w A5 Coupe było głośniej niż w B8 avant z powodu braku ramek wokół szyb... w aucie za tyle pieniędzy to była tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...