Wasyl622 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Witam mam problem z klimą w Audi A4 B6. Problem jaki borykałem się to to że wiatrak od klimy nie chodził postanowiłem to naprawić oddałem do Serwisu Audi Częstochowa po 1 dniu odebrałem auto okazało się, że usterka Elektroniczna oraz odgrzybienie nabicie zapłaciłem, za naprawę elektroniczną 50 zł oraz nabicie itp 120 klima chłodzi ale słabo według serwisu jest wszystko ok. Moje pytanie następne jest takie, że jestem osobą która nie lubi ciepła chciałem schłodzić auto tem. zewnętrzna 17 Stopni wewnątrz auta temperatura jaka była to ustawiona na 18 Stopni lecz wiatrak się nie kręcił a na nawiewie było 3 kreski gdy ustawie Na najmniejsze chłodzi oraz wiatrak chodzi ale słabo chłodzi czemu ????
Kazek 1.9 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Dławik zmieniony ? jaka temperatura z kratek leci sprawdzane było ?
jacek70 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Szczelność układu była sprawdzana? Może masz ubytek??
Wasyl622 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Nie ma wycieków wszystko szczelne wcześniej nie chodziła nie chcieli powiedzieć co było uszkodzone powiedzieli ,że usterka elektroniczna tem. z kratek to 12 Stopni. Gdy włączę na maksymalny nawiew w trybie Econ oraz ustawie mniejszą tem. niż 18 stopni robi się chłodno ale szału nie ma Wentylator pracuje poprawie lecz gdy temperatura zewnętrzna ma 17 stopni kręci się słabiej niż jest powyżej 20 Stopni. Nic nie było zmienianie dysze itp wszystko jest fabryczne Znalazłem temat z wymianą dławika dyszy rozprężonej lecz teraz moje pytanie jaką musiał bym kupić do mojej klimy 6SCU12c Denso Słabo jest wydajna bo schłodzi ale bardzo długo trzeba czekać oraz zimno jakie leci z kratek nawiewów przy ustawionej tem 18 stopni jest po prostu słaba z tego co czytałem na forum każdy kto piszę , że gdy ustawienie nawiewu na 18 stopni jazda nie jest komfortowa jest bardzo zimno a u mnie wcale tak nie jest. Dalej kiedy klimatyzacja jest bardziej Efektowna w schładzaniu kiedy ma ustawienie na Auto czy na wyłączonym Econ ustawionej tem. 18 Stopni
Wasyl622 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 To wiem że na Econ jest wyłączona moje pytanie czy na Auto kilma jest wydajniejsza czy to bez znaczenia oraz moje pytanie aby poprawić ten defekt jaki muszę kupić dławik ,dyszę ??? aby nie pogorszyć tylko polepszyć
chudineze Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 No to, jeśli wiesz to samo przez się wiadomo, że jest wydajniej na Auto Co Ci nachłodzi sam nawiew chyba tylko więcej szumu w aucie niż chłodu.
Wasyl622 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Panowie moje pytanie który mam wybrać http://www.directupload.net/file/d/4123/ha3gm77k_jpg.htm Tak kolego ale tu chodzi o to, że dałem auto do Serwisu Audi w Częstochowie bo w ogóle nie chodziła naprawili po dniu. Problem polegał na tym że jeden przewód był w lodzie tam gdzie znajduje się ta dysza drogi ciepły wentylator nie chodził w ogóle. Następnego dnia zadzwonili powiedzieli auto do odebrania ucieszyłem się bo stawiałem na Kompresor. Powiedzieli usterka elektroniczna zapytałem co?? bezpieczniki sprawdzałem ok vag nie wykrywał błędów. Odpowiedzieli, że usterka Elektroniczna. Zaprowadzili mnie do Auta i ustawił na Auto temp. Max nawiew Max mówił , że auto musi trochę pochodzić i się ochłodzić bo auto się nagrzało i musi się wychłodzić było na dworze 28 stopni. Ok wszystko działało lecz gdy wyjechałem za granicie do Holandii temp. Ustawiona 18 stopni lecz schładzało ale słabo brak wycieków jedynie podczas jazdy przewód tam gdzie jest właśnie dysza delikatne pocenie woda nic więcej. Chciałbym zapytać co zrobić co wymienić aby usprawnić ten defekt. Znalazłem na forum wymiana dławika lecz dużo informacji na ten temat nie ma przeważnie jest to kolor czarny 1,828mm lub żółty 1,574mm. Ktoś pisał że im większy przekrój tym lepsze schłodzenie
chudineze Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Tu nie ma co kombinować, bo jak widzę kolega nie wie na jakiej zasadzie działa climatronik i tyle w temacie.
Wasyl622 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Czy wymiana dławika polepszy, chłodzenie w aucie jaki oryginalnie jest zamontowany kolor i na jaki jest najlepiej zmienić
nitroo Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Ale jesteś monotematyczny z tym dławikiem i defektem w co drugim zdaniu. Tak jak Ci Chudineze napisał - zapoznaj się z instrukcją obsługi klimy.
beny2303 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Hi, hi Jak clima może chłodzić jak na zewnątrz jest 17 stopni tym bardziej, że układ miałeś sprawdzany i potwierdzony przez ASO, że wszystko jest cool
wojtas_7 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Koledzy ja też mam podobny problem co Wasyl622 Klime nabijaćco roku i co rroku mówią w zakładzie ze jest szczelna ale auto i tak słabo się schladza. Co można na to poradzić? Nie widzę żadnych wycieków (ale powiedzcie gdzie patrzeć dokładnie i w jakich miejscach) a jak jadę we 4,5 osób w letnie dni to jest naprawdę ciężko auto schłodzić jest letnie powietrze anie zimne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się