Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI AFN 200+ jak poprawić dół ?


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak poprawić dół żeby lepiej wstawało ?

1,9TDI AFN seria 110
Bi icek centralny i boczny
Wtryski Race 520V
Turbo hybryda AWX-GTB
MAp2bar
Kolektor AWX flansza
Wałek głowica
Dolot
Przelot 2.5'
Pompa wtryskowa hybryda
jednomas i kewlar
Filtry K&N
EGR out
Gajgerki Turbo
Gruba uszczelka pod głowicą
Szlif zaworów
SOFT ...++



2954a79252aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Turbo hybryda AWX-GTB" - co to jest? opisz tego mutanta i co on miał na celu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to wina za dużej objętości układu dolotowego. Może usuń ten boczny intercooler. Ja właśnie kończę zakładać centralny i robić orurowanie z rur o średnicy wewnętrznej 51mm i zastanawiam sie czy to nie za duża średnica przy turbo KKK 701E od 2.0 TDi CAHA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zostawiać boczny IC, co to ma na celu ? Dogrzewanie komory zimą chyba :-)

Jego usunięcie powinno poprawić delikatnie dół.

Wysterować na maksa turbine i sprawdzić co potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemam starych wyklresów jak jeszcze było 150 koni anie 250+ ale wyraźnie widać było że drugi icek poprawił chłodzenie o jakeiś ztego co pamiętam 3 do 6 koni


Jak coś to tu stary pomiar przed strojeniem

621f5e6ae888.jpg

A tutaj najbardziej aktualny po ostatnim strojeniu.
5a2777e53067.jpg

A tu film jeszcze przedfinalnym strojeniem
https://web.facebook.com/audispotNowySacz/videos/vb.537217136368959/948364611920874/?type=2&theater

Edytowane przez CZIKITA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedia,nie mam nic przeciwko dymu ale tu widzę już poważną przesadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajmy sie mu wypowiedzieć możliwe ze to było przed strojeniem.

Co do dymu to masakra,pierwszy raz widzę coś takiego,przecież tam z tyłu w ogóle nic nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy dużych doładowaniach na hybrydach awx puszcza szybkozłączką turbo

jakiej grubości jest uszczelka pod głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...