Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] problem z turbiną


sebek89

Rekomendowane odpowiedzi

Koles tez ma taką samą sytuacje ale on ma avg i u niego wystarczy podłączyć vacu i wsio jest wiadomo.

Jak nie turbo na blat i czyszczonko.

Fakt nie wiem czemu mi sie ubzdurało ze nie zaloguje 011BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety trafił mi się wyjazd i będe dopiero działał z autem za dwa tygodnie. Zobaczymy wtedy co było przyczyną.


Panowie podobno czyszczenie turbo daje efekt tylko na krótki czas czy to prawda??
Kolejne pytanie to jeśli mam tyle płacić za czyszczenie to nie lepiej byłoby kupić odrazu drugie dobre turbo i założyć? ? Tylko teraz pytanie skąd i jakie włożyć. Myślałem odrazu o awx ale czy te co są na allegro po regeneracji cena około 670 zl podobno na częściach garreta będzie dobre czy nie??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

670zł to cene regeneracji gdy oddajesz swoje turbo.

Wyczyść swoje od czasu do czasu poszalej i bedziesz jeździł bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak pisze kolega.

Zrob wszystko zeby nie doszlo do zawalenia zaluzji.

Co z tego ze wymienisz suszarke jak nastepna znow zawalisz syfem...

Zadko wina lezy po stronie osprzetu.w wiekszosci przypadkow winny jest driver.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wtryski leją to nawet agresywna jazda nie pomoże ;)

Ale najczesciej to własnie dziadkowe jezdzenie zawala VNT.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko to będę reanimowal to turbo no ja lubię ten pedał po prawej stronie wiec nie ma problemu z zamulaniem:)

Wiec problem załatwione. Dzięki za podpowiedzi. Okazało się ze wszystkie wężyk i okey zawory tez przyczyną było turbo nadawało się do regeneracji ponieważ po wyjęciu z auto miała luz wzdłużny. Jednak zamiast regenerować to kupiłem od awx-a w bardzo dobrym stanie. No i oczywiście auto juz jest po chipie:) Auto śmiga jak nie wiem co. Opłacało się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dość mocno wyczuwalnym luzie wzdłużnym przejezdzilem 1,5 roku, auto sprzedałem widziałem się z nowym właścicielem po roku i nic nie mówił wiec jezdzi dalej. Gadki o luzie wzdłużnym można wsadzić miedzy wiersze, dopuki wirnik nie trze o obudowę a olej nie leci po obudowie nie ma co inwestować chyba ze mamy chęć długo pojeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam ochotę długo jeździć i możliwe ze jakbym na tamtej turbinę zrobił chipa to wydmuchnelo by środę ponieważ autko lata teraz:)

Ile kupy nie wiem bo dopiero po niedzieli pojadę na hamownie. Około 20% wzrosło. Liczę na jakieś 140 koni max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz a jak się turbo "zesra" w dolot to wiesz cp może narobić.

Moja ma duży luz poprzeczny (wzdłużnego brak), wirniki nie dotykają jeszcze muszli a puszcza duże ilości oleju.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy.

Sprawa jest taka jestem po wymianie turbiny na awx-a i mam już chipa ale znów mi odcina moc to samo co przy tamtej turbinie. Podejrzewam że to winna zaworu n72 ale nie w tym teraz problem. Dzisaj przeciagnalem na trójce do 4 tys obrotów i ... auto mi zgasło po zdjęciu nogi z gazu. Błąd był na kompie taki jak wcześnie coś w układzie ssacym jest wyżej napisane bo pisze na tel.

POMOCY! !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 97 rok czyli mapsensora masz w ecu może jest olej w rurce idącej z dolotu do mapsensora i dlatego przeładowuje po za tym turbina z awx była czyszczona przed założeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię logi. A co z odpalaniem?? Dziś podpiąłem kompa nie było błędów. Zdjąłem kleme i tak nie chciał odpalić. Dopiero jak go potraktowałem z plaka to odpalił i puki co działa. Czy gdzieś mi się zapowietrza??

Dodam że przy silniku mam bardzo dużo wymienione.

Rozrząd kpl

sprzęgło kpl

pompa wtryskowa po regeneracji uszczelnione wszystkie sekcje

filtry i płyny na bieżąco

chłodnica wody

turbo od awx-a

uszczelka pod pokrywa zaworów

dodatkowo kruciec wodny i jeden wąż od powietrza

co jeszcze może być przyczyną??

a i jak go kupowałem 3 lata temu to była robiona uszczelka pod głowicą i to solidnie zrobiona nic nie bierze oleju i widziałem wszystkie stare część

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzył ci się jeśli będzie się to powtarzać będziesz musiał przejrzeć przewody paliwowe od samego zbiornika i zobacz pod filtrem paliwa czy masz dokręcony ten plastyk tylko delikatnie bo potrafi sie ukręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...