Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca silnika, drgania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od paru dni przynajmniej w mojej miejscowości rano temperatura to jakieś 0 stopni. I wtedy gdy odpalam auto, gdy chodzi na ssaniu, i chce ruszyć dziwnie się zachowuje, tak jak by nie miał mocy, silnik nierównomiernie pracuje, dławi się jak chce ruszyć itp... Muszę dość sporo gazu dodać żeby jechał. Jak ssanie się wyłączy już wraca wszystko do normy. W tamtym roku chyba też pamietam że coś takiego było tyle że nie zwracałem na to uwagi bo dopiero go kupiłem wtedy :P.

A drugi problem to taki, że jak np jestem na skrzyżowaniu i zwolnię, wrzuce na dwójkę i ze sprzęgła chce ruszyć (auto się toczy) to na niskich obrotach odczuwalne są takie drgania dość spore silnika, tak jak by się dławił właśnie. U mojego taty w B7 z tym samym silnikiem tego problemu nie ma. Nieraz nawet z 1 jak ruszam to też tak silnik drga jak wejdzie na obroty jest ok. Nie zawsze się tak dzieje na 1, na 2 zawsze.

Co to może być? Świece mają coś do tego czy nie bardzo?

Opublikowano

A błędy jakieś są? Sprawdź też zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Opublikowano

gdzie ten zaworek jest i co może z nim być nie tak? Nie nie ma błedów żadnych.

Opublikowano

W gumowym trójniku pod kolektorem ssącym. On ma w jedną stronę przepuszczać powietrze, a w drugą stronę nie.

Tak wygląda ===>nekcxxp5.png

Opublikowano (edytowane)

Tylko ze ten zaworek nie występuje w ALT

Czy świece mają coś do tego? Hmm dałeś do myślenia ale być może coś jest z nimi nie tak i ECU cofa lub przyspiesza zapłon i stąd te drgania. A dawno były wymieniane?

A może poduszka silnika padła?

Możesz zrobić tez logi dynamiczne.

Edytowane przez mati95115
Opublikowano

Od kąd kupiłem nie były wymieniane, na "oko" są okej. Ale wiadomo jak to na oko... Jako ciekawostkę powiem, że dziś od samego rana nie wystąpiły ani raz takie drgania, specjalnie je próbowałem "wywołać" i wszystko ok... ;o... I od czego to może być?! :) Audi zmienne jest :D

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzaj na włączonym silniku odłączać przewód od świec po klei po jednym tzn odłączasz 1 , wkładasz spowrotem, odłączasz drugi i to samo. Jak po odłączeniu przewodu nastąpi zmiana pracy silnika to jest ok jak nie ma zmiany to coś nie tak. Ja miałem taki problem że właśnie szarpał, nie miał mocy a po wejściu na obroty było ok i po odłączaniu przewodów okazało się że na 2 cylindrze nie było różnicy w pracy. Swieca była ok mokra, napięcie było, okazało się że walnięty był wtryskiwacz, włożyłem używany i hula :D

Edytowane przez ayew
Opublikowano

Tyle, że ja mam gazolinę wsadzoną, też to zda egzamin czy nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...