przemek1259 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Witam, od paru dni przynajmniej w mojej miejscowości rano temperatura to jakieś 0 stopni. I wtedy gdy odpalam auto, gdy chodzi na ssaniu, i chce ruszyć dziwnie się zachowuje, tak jak by nie miał mocy, silnik nierównomiernie pracuje, dławi się jak chce ruszyć itp... Muszę dość sporo gazu dodać żeby jechał. Jak ssanie się wyłączy już wraca wszystko do normy. W tamtym roku chyba też pamietam że coś takiego było tyle że nie zwracałem na to uwagi bo dopiero go kupiłem wtedy . A drugi problem to taki, że jak np jestem na skrzyżowaniu i zwolnię, wrzuce na dwójkę i ze sprzęgła chce ruszyć (auto się toczy) to na niskich obrotach odczuwalne są takie drgania dość spore silnika, tak jak by się dławił właśnie. U mojego taty w B7 z tym samym silnikiem tego problemu nie ma. Nieraz nawet z 1 jak ruszam to też tak silnik drga jak wejdzie na obroty jest ok. Nie zawsze się tak dzieje na 1, na 2 zawsze. Co to może być? Świece mają coś do tego czy nie bardzo?
jacek70 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 A błędy jakieś są? Sprawdź też zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.
przemek1259 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 gdzie ten zaworek jest i co może z nim być nie tak? Nie nie ma błedów żadnych.
jacek70 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 W gumowym trójniku pod kolektorem ssącym. On ma w jedną stronę przepuszczać powietrze, a w drugą stronę nie. Tak wygląda ===>
przemek1259 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 aha ok, sprawdzę to i dam znać
mati95115 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Tylko ze ten zaworek nie występuje w ALT Czy świece mają coś do tego? Hmm dałeś do myślenia ale być może coś jest z nimi nie tak i ECU cofa lub przyspiesza zapłon i stąd te drgania. A dawno były wymieniane? A może poduszka silnika padła? Możesz zrobić tez logi dynamiczne. Edytowane 4 Października 2015 przez mati95115
przemek1259 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Od kąd kupiłem nie były wymieniane, na "oko" są okej. Ale wiadomo jak to na oko... Jako ciekawostkę powiem, że dziś od samego rana nie wystąpiły ani raz takie drgania, specjalnie je próbowałem "wywołać" i wszystko ok... ;o... I od czego to może być?! Audi zmienne jest
ayew Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Sprawdzaj na włączonym silniku odłączać przewód od świec po klei po jednym tzn odłączasz 1 , wkładasz spowrotem, odłączasz drugi i to samo. Jak po odłączeniu przewodu nastąpi zmiana pracy silnika to jest ok jak nie ma zmiany to coś nie tak. Ja miałem taki problem że właśnie szarpał, nie miał mocy a po wejściu na obroty było ok i po odłączaniu przewodów okazało się że na 2 cylindrze nie było różnicy w pracy. Swieca była ok mokra, napięcie było, okazało się że walnięty był wtryskiwacz, włożyłem używany i hula Edytowane 8 Października 2015 przez ayew
przemek1259 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Tyle, że ja mam gazolinę wsadzoną, też to zda egzamin czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się