Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALT 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy, ale szukałem i nie znalazłem podobnego tematu.

Panowie, miał ktoś z Was taką sytuację, że kąt wyprzedzenia zapłonu (VAG - grupa 003, czwarte pole) zaraz po odpaleniu mieścił się w normie 6-12 BTDC, a po chwili przechodził w ATDC ? Dodatkowo wartości skakają, a chyba powinny być bardziej stabilne.

http://vaglog.pl/log_234826.html

Wartości ATDC to będzie kąt opóźniony, racja ?

Zastanawiam się co może być tego przyczyną, czy wariator, czy napinacz ? Bo to one odpowiadają za zmienne fazy rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...