kamil-vag Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Jestem nowy, ale szukałem i nie znalazłem podobnego tematu. Panowie, miał ktoś z Was taką sytuację, że kąt wyprzedzenia zapłonu (VAG - grupa 003, czwarte pole) zaraz po odpaleniu mieścił się w normie 6-12 BTDC, a po chwili przechodził w ATDC ? Dodatkowo wartości skakają, a chyba powinny być bardziej stabilne. http://vaglog.pl/log_234826.html Wartości ATDC to będzie kąt opóźniony, racja ? Zastanawiam się co może być tego przyczyną, czy wariator, czy napinacz ? Bo to one odpowiadają za zmienne fazy rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się