Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 Avant | 19" | H&R | MILLTEK | REVO |


artech

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze ze zmieniłeś opony na 235 ;)

na oponach 235 na fabrycznych felgach robi się za duży balon dlatego "na szybko" założyłem 225/40 R18, ale na zimę idzie 235/35 R19 na felgach Z-Performance 6.1 Phantom 19x8,5" a na lato może 20"

Daj więcej fotek :)

Założę wydech i felgi to będzie sesja profeska :)

Według mnie 235 to minimum w eSce... Przez chwile miałem 225 i czuć było kiedy są na granicy przyczepności :-)

225 Pirelli P-Zero trzymają znacznie lepiej niż 235 Bridgestone Potenza RE050A (zdjęte z Golfa VII R), ale na kole 19" auto jakieś takie lżejsze wydaje się w prowadzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viela to pali w cyklu mieszanym ?

Wszystko zalezy od tego jak sie gaz traktuje... Na trasie nie przekraczajac setki wychodzi mi ok 12 litrow po samym miescie w zaleznosci od 18 do 25l a mieszana jazda to w granicach 16-20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum 225 to ideał i jak ktoś skomentuje, że to za mały rozmiar i niezgodny z zaleceniami producenta to zaraz się zaczyna:

- 225 lepsze bo w koleinach tak nie rzuca

- bo 225 to jest to samo co 235

- 225 tansze wiec po co przeplacac

- 225 przeważnie na danej feldze na nizszy profil niż rozmiar zalecany wiec będzie miał lepsze przyspieszenie

- i koronny powod to taki, ze 235 wyglada baloniasto...

Każdy ma doktorat i wykonał samodzielnie wiele testow potwierdajacych, ze producent się myli zalecając 235. Zreszta jak tu ufac takiemu producentowi co oszukuje na tlenkach azotu ;)

Co do opon to polecam Michelin PILOT SPORT 3 np http://www.oponeo.pl/dane-opony/michelin-pilot-sport-3-235-40-r18-95-y-xl-mo-zr/99541146

tylko nie zapomnij o odpowiednim indeksie prędkości i nośności bo to ma wpływ na sztywność opony.

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wracam do 235, tylko że 235/35 R19 ;)

A jak producent projektował to auto to każda opona 235 trzymała gorzej niż dzisiejsze 225, poza tym różnice pomiędzy poszczególnymi modelami opon są na tyle duże że dyskusja na temat co lepsze nie ma większego sensu ;), jak wspomniałem 225 P-Zero klei lepiej od 235 RE050A, ale na tych drugich auto lepiej się prowadzi, więc wad związanych z szerokością nie zauważyłem


tylko nie zapomnij o odpowiednim indeksie prędkości i nośności bo to ma wpływ na sztywność opony.

Święta racja, znam osobę która założyła na 19" felgi opony 225/35 tylko zapomniała o indeksie XL i opony strasznie się kładą w zakrętach, jak dla mnie jeździ się jak na plastelinie

Edytowane przez artech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna powiedziec ze ja docierasz

Hahahaha

Dooobre ;) dokladnie tak sie czuje w tym aucie... ale to chyba nie powinienem dociagac do 7000 rpm ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, ten silnik jest stworzony do tego....

Achhh :)

Ja kazda swoja wolna chwile moglbym spedzic na jezdzeniu swoja eska...

:) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dwa dni 444km hehehehe...juz tak nie jezdzij bo do 100tys.km zaraz dobijesz

Ps.

Ciekaw jestem jak bedzie u ciebie wygladala sprawa ze spalaniem oleju przez ten silnik....i dolewkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...