Mateos 0 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Witam Turbo się poci , na 15tyś km dolewam 3litry oleju, na wężu przy intercoolerze widać pot oleju więc w intercoolerze pewnie troche oleju jest Generalnie wydaje mi się że przyspieszanie itd jest OK i tu pytanie czy zabrać się za regeneracje turbo (1200zł) czy wymiane na nowe (1700zł w InerCarsie) Czy zostawić to jeszcze aż zacznie cieknąć? Edytowane 4 Października 2015 przez Mateos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 kolego jeżeli cena jest jak piszesz i zamierzasz jeszcze trochę potrzymać auto to ja bym brał nowe,bo regenerowane nie znaczy dobre,zależy jak się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos 0 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Tak też myślę właśnie ze lepiej dołożyć do nowego a jak jest z tym poceniem turbo ? Wymienić jak już powie dość ? Jakie są skutki jak padnie turbo w czasie jazdy? czy będą wcześniej inne oznaki że to już ten czas na wymianę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się