michaluuu Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Witam, od jakiegos czasu musze co rusz uzuprlniac plyn chlodniczy. Dla zobrazowania, W piątek dolałem 0,5l. Przejechałem 200km i dzisiaj kontrolka zaświeciła. Zajrzałem do silnika, wszystkie przewody suche, ale pod i w okolicy zbiornika wyrównawczego wszystko oblane płynem. Tak jakby gdzies ze zbiornika lecialo. Nie mam pojęcia z której strony to może wyciekać, czy możliwe że to wina korka - jak go odkrecam nawet po nocnym postoju slyszac glosne syczenie i tryska plyn?
TOM3K Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Może korek ale mógł też się roszczelnic zbiorniczek wyrownawczy ☺ sprawdź to spojenie
ayew Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Nalej płynu rozgrzej auto i otwórz maskę, powody różne, temp na liczniku 90 ?
jacek70 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Może cieknie spod czujnika?
garry99 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Mam to samo,jutro zwalam głowice.wywala pewnie tym otworem w zbiorniczku.
dragon1493 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Też mam to samo, w piątek mam zamiar oddać auto do mechanika, u mnie ucieka właśnie otworem (odpowietrznikiem) pod zbiorniczkiem. Wymieniałem już termostat na Wahlera, nowy zbiorniczek wyrównawczy, 2x nowy korek i nadal to samo więc albo zapchana chłodnica lub UPG :/ Edytowane 5 Października 2015 przez dragon1493
ayew Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 U mnie tak wywalało i winna byłą uszczelka pod głowicą.
kaami112 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Uszczelka pod głowicą albo uszkodzenie głowicy (pęknięcie). Miałem to samo. Płyn wywala zaworem w zbiorniczku wyrównawczym od spodu.
michaluuu Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Koledzy, UPG to napewno nie jest. Nir narazajcie sie na koszty. Gdyby byl problem z uszczelka, auto dymilo by na bialo, pod korkiem zbiorniczka wyrownawczego byla by tlusta majonezowa maź. A tak nie jest! Przyczyna lezy gdzies indziej, tylko gdzie? Narazie wstawilem nowy korek, zobacze moze to bylo przyczyna.
TOM3K Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 a sprawdzałeś to spojenie zbiorniczka o którym mówiłem ?
dragon1493 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Koledzy, UPG to napewno nie jest. Nir narazajcie sie na koszty. Gdyby byl problem z uszczelka, auto dymilo by na bialo, pod korkiem zbiorniczka wyrownawczego byla by tlusta majonezowa maź. A tak nie jest! Przyczyna lezy gdzies indziej, tylko gdzie? Narazie wstawilem nowy korek, zobacze moze to bylo przyczyna. Ja stawiam u siebie na walniętą pompę wody lub zapchaną chłodnicę, wszytko inne możliwe już zmieniałem i bez efektu
ayew Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Miałem walniętą uszczelkę i było masło pod korkiem ale nie dymił na biało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się