jimbo22 Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 Witam, Tak mnie ostatnio naszło... Oglądałem sobie na You tube filmiki z audikami. I zwróciłem uwagę na szybkość reakcji na pedał gazu... Generalnie mój furak wydaje się być lekko opóźniony:) jesli chodzi o reakcję na pedał gazu - zarówno wciśnięciem, jak i puszczenie... Obroty reagują powoli... Na początku myślałem ze TTTM, ale generalnie coś mi sie nie wydaje... Nie jest zamulony, nie szarpie podczas jazdy, ale silnik i obrotek zachowuje sie "bezwładnie"... Auto było niedawno podpięte pod VAGa i nie było żadnych błędów (sonda lambda włączyła się późno do akcji, ale ta juz wymieniona). Generalnie w moim jest do wymiany pompa paliwa (najprawdopodobniej)- pisałem o tym wcześniej i chyba bedzie to... Zastanawiam się jaki związek - czy wogóle - z tym opóźnieniem w reakcji na pedał gazu moze ona miec... Troche to odbiera fun z jazdy... Przychodzi Wam coś do głowy?? Czy mała wydajność pompy paliwa mogła by mieć takie efekty? Bo mi to nie pasuje... Moze moglibyście nagrac na kom, jak reaguje auto na gaz (1.8T 150 KM seria) i ja zrobie podobnie i porównamy?? Dzięki. Pozdrawiam
adamq Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 Najlepiej byłoby zrobić logi VAGiem. Sprawdź ciśnienie turbo oraz przepływomierz :exclaim:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 Najlepiej byłoby zrobić logi VAGiem. Sprawdź ciśnienie turbo oraz przepływomierz :exclaim: bez porządnej diagnostyki się nie obejdzie, zresztą jak już wspomniał kolega.
jimbo22 Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Opublikowano 7 Lutego 2007 Najlepiej byłoby zrobić logi VAGiem. Sprawdź ciśnienie turbo oraz przepływomierz :exclaim: no ok, chetnie, ale bylem podpiety do vaga i zadnych bledow nie bylo... cisnienia coprawda nie znam, ale przeplywka chyba by wyszla... o cos jeszcze innego chodzi?? znacie jakiegos fachure, ktory ogarnie temat w wawie... oczywiscie autoryzowane serwisy odpadaja:)
Gość Murzyn Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 jimbo22, nie chodzi o podpiecie vaga i skasowaniu bledow tylko zrobienie analizy dynamicznej i zapisanie logow...a to sa 2 rozne rzeczy. bledy to wyjda Ci moze c.zamka, g62, g71 airbag itp a nie przeplywki, doladowania itd ...chyba ze zle Cie zrozumialem i robiles logi...
jimbo22 Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Opublikowano 7 Lutego 2007 jimbo22, nie chodzi o podpiecie vaga i skasowaniu bledow tylko zrobienie analizy dynamicznej i zapisanie logow...a to sa 2 rozne rzeczy.bledy to wyjda Ci moze c.zamka, g62, g71 airbag itp a nie przeplywki, doladowania itd rozumiem roznice... ok... chetnie zrobie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się