Łukasz.M. Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Witam. Mam mały problem. Przeważnie po wjeździe na myjnie i dłuższym zalaniu atrapy chłodnicy auto traci na mocy, czasami też po wjeździe w poważniejszą kałużę. Dodam że zimą jest wszystko bez problemu. Gdy auto obeschnie wszystko powraca do normy. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś już zetknął się z tym problemem i dał rade. Z góry dziękuje za pomoc. Jeśli temat nie w tym forum to przepraszam. Kod silnika to AVF lub AWX Edytowane 7 Października 2015 przez ?ukasz.M.
greg2505 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 sprawdź czy masz suchy filtr powietrza ,może jakoś się tam dostaje woda,kiedyś znajomy tak miał co prawda w innym aucie ,ale może?
CzarekJ Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Może masz nieszczelność w prawym nadkolu i woda dostaje się do filtra przez komore rezonansową.
POWER-KRIS Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Zawsze się zastanawiam czy czujnik temperatury zewnętrznej ma jakiś związek z mocą? Bo w sumie tylko on jest przed chłodnica.
piotrsob1 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Raczej nie chodzi o atrapę, tylko o podszybie czyli niedrożne jego odpływy i nieszczelną obudowę ECU ,przez którą woda zalewa złącza wiązek pod kompem Edytowane 8 Października 2015 przez piotrsob1
Łukasz.M. Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 Raczej nie chodzi o atrapę, tylko o podszybie czyli niedrożne jego odpływy i nieszczelną obudowę ECU ,przez którą woda zalewa złącza wiązek pod kompem Wielkie dzieki za podpowiedz. Dopiero teraz mialem okazje to sprawdzic. Troche smieci sie nazbieralo przy podszybiu. Obudowa ECU naszczescie jest cala. Mam nadzieje ze wyczyszczenie podszybia zalatwi sprawe.
piotrsob1 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Żeby problemy się skończyły , to muszą być drożne odpływy z podszybia, które znajdują się pod akumulatorem
Łukasz.M. Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 Żeby problemy się skończyły , to muszą być drożne odpływy z podszybia, które znajdują się pod akumulatorem Witam. Odpływy wyczyszczone. Myślałem że problem zniknie. A po dzisiejszym myciu całkiem coś nowego. Auto przejechało może niecały kilometr i zgasło. Po odpaleniu nie wchodziło na obroty. Przy próbie przegazowania od razu gasło i trzęsło silnikiem, dodatkowo strasznie kopciło pomimo ciepłego silnika. Później ściągnąłem wężyk z zaworu EGR i problem znikną. Całkowicie się już pogubiłem czy jedno z drugim ma jakieś powiązanie i w czym już szukać przyczyny.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Raczej ciężko się dopatrzyć związku pomiędzy nieprawidłową pracą EGR-a a myciem auta Ale poobserwuj dla potwierdzenia . Edytowane 29 Lutego 2016 przez piotrsob1
Przemasek17 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Może woda dostaje sie do n18 . ja kiedyś miałem wode ale w n75
Łukasz.M. Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2016 Może woda dostaje sie do n18 . ja kiedyś miałem wode ale w n75 Na chwile obecną ciężko mi powiedzieć. Wiem tylko że po ściągnięciu wężyka z Egr problem zniknął. Miałem jeszcze podpinany komputer i wyszło że auto gubi podciśnienie. Raczej wykluczam powiązania jednego z drugim. Witam. Temat mogę uznać za zamknięty. Przyczyną był padnięty zawór Egr. Został on wyłączony. Po pewnym czasie użytkowania mogę powiedzieć, że wszystko chodzi jak należy. Dziękuje Wszystkim za okazałą pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się