SOKOŁW3A Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Cześć Mam następujący problem: rano jak odpalam pojawia się siwy dym na ssaniu obroty są zwiększone i trochę telepie budą i silnikiem. Jak spadnie po ssaniu do 900 obr/min przestaje telepać silnik równo chodzi ale siwy dym znika jak się rozgrzeje do 90 st. C. Co 250 km dolewam pół zbiornika płynu chłodzącego. Wycieków nie widzę. Oleju nie bierze. Brak oleju w zbiorniku na borygo. Pojechałem do warsztatu w Łomiankach. Gość wstępnie wycenił wymianę głowicy 2500 zł Wydaje mi się że trochę sporo. Co sądzicie?
Kazek 1.9 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Po co odrazu wymieniać może lepiej dać do sprawdzenia i planowania ... co do wycieków sprawdziłeś kruciec czy nie ucieka przez niego ? masełko na korku ? ja w tym roku robiłem planowanie w b6 + regeneracja turba to wyszło mi coś około 1500 ... 1
jacek70 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Dokładnie. Upewnij się u innego mechanika czy faktycznie masz do wymiany uszczelkę. Może to faktycznie kruciec? Sprawdź czy pod nim niema zacieków?
KubaMpakiet Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Dokładnie. Upewnij się u innego mechanika czy faktycznie masz do wymiany uszczelkę. Może to faktycznie kruciec? Sprawdź czy pod nim niema zacieków? X2 sytuacja z tego poniedzialku auto kolegi, AJL znika plyn, jeden mechanik stwierdza ze uszczelka, jedziemy do mojego znajomego mechanika po chwili wiadomo juz ze kruciec pekniety
SOKOŁW3A Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 Dzieki za pomoc krociec wymieniony problem plynu z glowy:-D pompa sai nie dzialala wymieniona juz tak nie kurzy do rozgrzania sie silnika ale na ssaniu dalej siwy dym leci(co prawda nie tak go wiele jak wcześniej ) i obroty dosyc nie rowne Cos podejrzewacie?
cypek80 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Jak masz nalot płynu chlodzacego na turbo to masz najprawdopodobniej pęknięta głowicę. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez cypek80
sprat Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 witam, to i ja opiszę swój problem maź na bagnecie oleju jak na zdjęciu. Korek olejowy czysty, korek od zbiorniczka wyrównawczego czysty. Na zimnym silniku poziom płynu chłodzącego na MIN, na ciepłym MAX. Co to może być? UPG? auto jezdzi dlugie trasy raczej więc ryzyko niedogrzanego silnika odpada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się