Skocz do zawartości
IGNOROWANY

WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Mam następujący problem: rano jak odpalam pojawia się siwy dym na ssaniu obroty są zwiększone i trochę telepie budą i silnikiem. Jak spadnie po ssaniu do 900 obr/min przestaje telepać silnik równo chodzi ale siwy dym znika jak się rozgrzeje do 90 st. C. Co 250 km dolewam pół zbiornika płynu chłodzącego. Wycieków nie widzę. Oleju nie bierze. Brak oleju w zbiorniku na borygo.

Pojechałem do warsztatu w Łomiankach. Gość wstępnie wycenił wymianę głowicy 2500 zł

Wydaje mi się że trochę sporo.

Co sądzicie?

Opublikowano

Po co odrazu wymieniać może lepiej dać do sprawdzenia i planowania ... co do wycieków sprawdziłeś kruciec czy nie ucieka przez niego ? masełko na korku ? ja w tym roku robiłem planowanie w b6 + regeneracja turba to wyszło mi coś około 1500 ...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dokładnie. Upewnij się u innego mechanika czy faktycznie masz do wymiany uszczelkę. Może to faktycznie kruciec? Sprawdź czy pod nim niema zacieków?

Opublikowano

Dokładnie. Upewnij się u innego mechanika czy faktycznie masz do wymiany uszczelkę. Może to faktycznie kruciec? Sprawdź czy pod nim niema zacieków?

X2

sytuacja z tego poniedzialku

auto kolegi, AJL znika plyn, jeden mechanik stwierdza ze uszczelka, jedziemy do mojego znajomego mechanika po chwili wiadomo juz ze kruciec pekniety

Opublikowano

Dzieki za pomoc krociec wymieniony problem plynu z glowy:-D pompa sai nie dzialala wymieniona juz tak nie kurzy do rozgrzania sie silnika ale na ssaniu dalej siwy dym leci(co prawda nie tak go wiele jak wcześniej ) i obroty dosyc nie rowne

Cos podejrzewacie?

Opublikowano (edytowane)

Jak masz nalot płynu chlodzacego na turbo to masz najprawdopodobniej pęknięta głowicę.

Edytowane przez cypek80
Opublikowano

witam,

to i ja opiszę swój problem

maź na bagnecie oleju jak na zdjęciu.

12654140_984277781666103_618145183092875

12717477_984277778332770_785629818454366

Korek olejowy czysty, korek od zbiorniczka wyrównawczego czysty.

Na zimnym silniku poziom płynu chłodzącego na MIN, na ciepłym MAX.

Co to może być? UPG?

auto jezdzi dlugie trasy raczej więc ryzyko niedogrzanego silnika odpada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...