Irek261989 0 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Witam serdecznie. Czy nie ma przeszkód aby wymienić alternator 140 A na 120 A? A4 B6 2.0 ALT. Proszę o szybką odpowiedź. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Niema problemu , o ile ma takie samo mocowanie. Jaki masz aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek261989 0 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Tak pasuje na pewno bo już zamontowany. Akumulstor 65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 To wystarczy - będzie doładowany.☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman 4 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Odgrzewam kotleta, żeby nie zakładać nowego prawie identycznego tematu. Jaki alternator powinien być w 1.8t AVJ? Mój 120A w sobotę chyba padł całkiem i na szybko jutro będę miał jakiś z Passata b5fl 1.8T AWT, nie wiem jeszcze czy ma 120/140A. W etce nie ma informacji jaki dokładnie do tego silnika idzie altek, jest tylko ogólne zestawienie. Jakie ma znaczenie jeśli założę 120 czy 140A? W tej chwili nawet nie wiem, czy ten który mam obecnie jest tam ori.. Katalog intercars również podaje 120, 140, 150 :/ Edytowane 28 Marca 2016 przez toman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeczek1403 1 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Wlepka wyposażenia powinna tobie dać odpowiedź jaki powinien być zamontowany alternator. Swoją drogą, to gdyby producent uważał, że wystarczy 120 zamiast 140A to taki by zamontował. Niedawno sam borykałem się z tym dylematem, czy zamiast 140 założyć 120 bo takiego miałem możliwość kupna, ale ostatecznie założyłem oryginalny swój po naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Wlepa oczywiście, ale zależy też od wyposażenia jakie, auto ma na chwilę obecną. Wiadomo że nie którzy coś tam dokladaja, a gdy zbierze się tego więcej to alternator może to odczuć . U mnie przy moim wyposażeniu, niby było wszystko ok. ale gdy przy dużych mrozach, przez kilka dni pojeździłem na krótkich odcinkach alternator 150A ledwo się wyrabiał. Wymieniłem na 180A i jest git . Edytowane 29 Marca 2016 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman 4 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Dzięki Panyy 8GL = alternator 120A, przy okazji zobaczyłem, że mam włożony ori akumulator 80Ah, gdzie z wlepki powinien być 60Ah. O dziwo nie miałem nigdy problemów z niedoładowaniem (poza obecnym brakiem ładowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 podepnę się,czy valeo i bosch są ze sobą zamienne czy to inne altki ? ogólnie też mam 120A -8GL który dziś przeszedł na emeryturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się