Radtko 0 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Witam Wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum, więc z góry bardzo przepraszam jeśli coś zrobiłem nie tak. Od razu zaznaczam - jestem w tym całkowicie zielony i potrzebuję porady, co mogło się stać, żeby w razie czego wiedzieć na co próbować naprowadzić mechanika co by za dużo kasy ode mnie nie wyciągnął - z racji tego, że mieszkam poza krajem występuje swego rodzaju bariera językowa. Spróbuję opisać najlepiej jak potrafię. Posiadam audi a4 b5 z silnikiem benzynowym 1.6 Od paru dni działo się tak, że samochód odpalał na dotyk, czyli wszystko ok, jednak podczas jazdy zdarzało się mu tracić prędkość o ok. 5-10km/h najczęściej było to odczuwalne powyżej 80km/h. Na odcinku 40km z rana potrafiło się zrobić tak z 5-6 razy, po południu 2-3 na takiej samej odległości. Jednak dzisiaj zaskoczył mnie zupełnie, bo odpalił jak zwykle normalnie, jakieś 5-6 km od domu, mając na liczniku ok. 80km/h samochodem leciutko szarpnęło i wskazówka zaczęła odpadać, tak jakbym zupełnie zdjął nogę z gazu (oczywiście próbowałem go dodawać, jednak zupełnie nic się nie działo) i tak prędkość spadła sobie do 0km/h, autko spokojnie dotoczyło się na podobcze i tam niestety już zostało, gdyż nie mogłem go ponownie odpalić. Z góry zaznaczam, że w baku paliwo było, bo przed wyruszeniem zatakowałem. Drodzi Panowe ewentualnie Panie, co to może być? Nie mam możliwości podłączenia się do VAG-u, gdyż jak wcześniej napisałem przebywam za granicą i takiego sprzętu ze sobą niestety nie mam. Dziękuję za wszelkie pomysły, spekulacje i takie tam. Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Iskra jest? Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radtko 0 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Wstyd się przyznać, ale ja nawet nie wiem jak to się sprawdza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksanderr 0 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Jak chcesz bez mechanika to wymień przewody i świece:) a potem dalej będzie się myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Wykrecasz swiece opierasz o blok silnika i ktos kreci silnikiem i obserwujesz czy jest jesli jest to układ WN jest ok i trzeba szukac przyczyny gdzie indziej a w ciemno nic sie nie wymienia chyba ze ma sie czesci na podmiane. Edytowane 15 Października 2015 przez neoxpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 przewody ? swiece? cewki ? filtr paliwa? pompka paliwa? itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek200110 0 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 witajcie ja podejrzewam czujnik walu objawy na to wskazują zamontowany jest patrzac na silnik z prawej strony pod kolektorem powietrza ale dostac sie do niego mozna tylko od spodu samochodu przykrecony jest na jedna srubke bodajrze 10 ka imbusowa natomiast kabel i wtyczka jest siwa zeby sie do niej dostac nalezy odkrecic zbiorniczek plynu chlodniczego poniewaz jest pod nim przy scianie grodziowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się