Ronaldinho899 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Witam Wszystkich Potrzebuje porady - pacjent to 1.9 TDI AVF. Ostatnio gdy temperatura zeszła w okolice zera pojawił się problem z odpalaniem, trzeba pokręcić z 6 sekund. Autko po wymianie rozrządu wszystkich filtrów świe, czujnika g62. Co ciekawe ostatnio zrobiłem dwie próby, gdy zdejmę kostkę z czujnika g62 odpala wporządku. I teraz problem tkwi w tym czujniku ? czy to zbieg okoliczności a problem twki w czymś innym...
POWER-KRIS Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Zobacz czy rano pali dobrze a jak się zagrzeje źle, czy niezależnie od temperatury silnika zawsze źle. Jeżeli zawsze źle spróbuj wymienić czujnik temperatury cieczy, a jeżeli tylko na ciepłym rozrusznik. Hmm tak najtaniej to postaw pod prostownik auto na noc bo może za słaby akumulator, zresztą przed mrozem warto doładować. Edytowane 18 Października 2015 przez POWER-KRIS
Ronaldinho899 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 Powiem tak: Jak temperatury były okej to odplało przy pierwszym zakręceniu tylko nim zaszarpało z sekunde i pozniej okej, a teraz jak temp. są bliskie zeru to musi zakręcić z 6 sek i pozniej cały dzień jest spokuj i pali super. Podmieniałem juz akum i nic nie dało ;/
POWER-KRIS Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Czekasz aż pojawi się OK na FIS.Bo może za szybko odpalasz i jeszcze się świece nie rozgrzeja.
Ronaldinho899 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 Czekasz aż pojawi się OK na FIS.Bo może za szybko odpalasz i jeszcze się świece nie rozgrzeja. Nie no wszystko zgaśnie i dopiero. Zastanawia mnie, że jak zdejmę wtyczkę z g62 to pali ok... po zdjeciu swiece dłuzej grzeją, Może coś jest w tym kierunku?
POWER-KRIS Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Więc sprawdź świece.Może już wymiany wymagają.Ewentualnie włącz zapłon poczekaj, wyłącz, włącz ponownie i odpal jak lepiej to raczej świece już mają dość.
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Sprawdź po nocy co pokazuje na VAG-u czujnik temperatury chłodziwa, porównaj z temperaturami paliwa i powietrza zasysanego, nie powinny się różnić o więcej jak 2-3 stopnie C. Jak G-62 będzie pokazywał sporo więcej niż dwa pozostałe , to czujnik do wymiany
Ronaldinho899 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Własnie nie mam interfejsa;/ Bylem u mechanika to twierdzi że pod komputerem do żadnych parametrów nie może się doczepić - na tym opiera sie moja wiedza. Czujnik G62 wymieniałem już i nie ma róznicy między nowym a starym. Świece kupiłem 4 boscha. Ale dzisiaj znowu zrobiłem próbę ii po zdjęciu wtyczki z g62 dużo lepiej pali.
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Czyli wróżymy ze szklanej kuli Powodzenia
Ronaldinho899 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 dzisiaj zamowiłem więc oczekuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się