Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwona turbina a4/b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosze o pomoc klubowiczow ktorzy mieli juz do czynienia z podobnym problemem i go rozwiazali. Przy spokojnej jezdzie nie butowaniu moja turbina rozgrzewa sie do czerwonosci, vag nie pokazuje zadnych bledow, kat nie jest zapchany, przeplywka sprawna, smarowanie i chlodzenie jest, przewody i dolot jest szczelny. Jedyna przypuszczalna usterka jest zlej dawki paliwa ale co ja moze powodowac? Chyba ze jeszcze cos innego. Bardzo prosze o pomoc.

Z góry dzieki

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne to Ci ktoś powie co z dawka.

Opublikowano

elmo a co u Ciebie tez sie tak grzeje do czerwoności przy spokojnej jeździe ?

Opublikowano

Jaki masz olej moze problem jest po stronie smarowania

Opublikowano

Obstawiam cewki.

Zrób reset ECU i polataj na benzynie kilka dni.

Obserwacje - reakcja na pedał gazu oraz temp turbo podczas jazdy na BP

Następnie po kilku dniach to samo na LPG

Jeśli reakcja na pedał gazu na LPG będzie dużo słabsza a turbo bardziej czerwone - obstawiam słabą iskrę

Nie musi występować wypadanie zapłonów aby stwierdzić czy to cewki. Słabe cewki to też spalanie przewlekłe , które kończy się na turbinie.

Test najbardziej miarodajny jest na paliwie 100 OCT z Schella i LPG , gdyż wtedy ów dwa paliwa mają zbliżoną liczbę oktanową. Przy testowaniu 95 vs LPG zawsze będzie lepiej na benzynie , gdyż silniki te mają za późny seryjny zapłon.

Cewki polecam z TFSI + adaptery , świece PFR6Q , po programie PFR7Q

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...