dam111anek Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Witam prosze o pomoc klubowiczow ktorzy mieli juz do czynienia z podobnym problemem i go rozwiazali. Przy spokojnej jezdzie nie butowaniu moja turbina rozgrzewa sie do czerwonosci, vag nie pokazuje zadnych bledow, kat nie jest zapchany, przeplywka sprawna, smarowanie i chlodzenie jest, przewody i dolot jest szczelny. Jedyna przypuszczalna usterka jest zlej dawki paliwa ale co ja moze powodowac? Chyba ze jeszcze cos innego. Bardzo prosze o pomoc. Z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Zrób logi dynamiczne to Ci ktoś powie co z dawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 tak ma byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam111anek Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 elmo a co u Ciebie tez sie tak grzeje do czerwoności przy spokojnej jeździe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Jaki masz olej moze problem jest po stronie smarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kołomax Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Obstawiam cewki. Zrób reset ECU i polataj na benzynie kilka dni. Obserwacje - reakcja na pedał gazu oraz temp turbo podczas jazdy na BP Następnie po kilku dniach to samo na LPG Jeśli reakcja na pedał gazu na LPG będzie dużo słabsza a turbo bardziej czerwone - obstawiam słabą iskrę Nie musi występować wypadanie zapłonów aby stwierdzić czy to cewki. Słabe cewki to też spalanie przewlekłe , które kończy się na turbinie. Test najbardziej miarodajny jest na paliwie 100 OCT z Schella i LPG , gdyż wtedy ów dwa paliwa mają zbliżoną liczbę oktanową. Przy testowaniu 95 vs LPG zawsze będzie lepiej na benzynie , gdyż silniki te mają za późny seryjny zapłon. Cewki polecam z TFSI + adaptery , świece PFR6Q , po programie PFR7Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się