Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wariujący wskaźnik paliwa


Kamiszu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pojawił się u mnie denerwujący problem związany ze wskaźnikiem paliwa. Mianowicie niedawno padła mi pompa nixkiego ciśnienia ta w baku. Oddałem auto do mechanika on wymienił mi pompę na inną tak twierdzi ale jakies 2 tygodnie po wymianie zaobserwowałem coś ciekawego mianowicie... po odpaleniu auta wskazówka od poziomu paliwa leży chociąż jest paliwo w baku no i świeci się wielka kontrolka od rezerwy na fisie. Podczas dalszej jazdy wzkaźnik zaczyna pokazywac ilośc paliwa i za moment zaś się kładzie i tak w kółko a do tego te pipczenie. Poradźcie gdzie szukać przyczyny? Pompa tzn pływak? może jakiś kabelek a może licznik? Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ma to związek z naprawą mechanika. Sprawdzilbym plywak. Jak plywak ok a masz zegary jaeger to zapewne one świrują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz sobie odpowietrzenie zbiornika paliwa.

U mnie w B5 wlasnie to bylo przyczyna. Zbiornik lekko wessalo ( potem to juz masakrycznie ) , przez co spalily sie 2 pompy a plywak poprostu szalal na wskazniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ma to związek z naprawą mechanika. Sprawdzilbym plywak. Jak plywak ok a masz zegary jaeger to zapewne one świrują.

No u mnie plywak i cala ta płytka co jezdzi po niej wskaznik byla zawalona szlamam ze mialem tez dziwne szopki. Umułem i jest teraz swietnie. Wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...