Skocz do zawartości

pasek90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pasek90

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pasek90

0

Reputacja

  1. Jak radzi Zimny Chirurg 2 wyczyść płytkę - miałem podobny probem i pomogło.
  2. Niestety nie pomogę, mam podobny problem, auto po programie i też drgania na 5 biegu w oko,icy 1600 - 1900 obrotów. Na innych biegach ok. Na razie nie mam pomysłów. Powodzenia.
  3. Witam , opisze Wam moja historię z turbinką. Mianowicie w luty strzeliło turbo, siwy dym i auto stoi. Przyczyną mógł być uszkodzony katalizator który był pokruszony i blokował wydech (naprawione - bebechy wywalone). Jak się okazało z silnika wyciągnęło ponad 1,5 litra oleju do intercoolera i wydechu. Mechanik wyjął turbinkę i kupiłem regenerowaną z gwarancją. Po zamontowaniu turbiny czyszczenie dolotu, nowy olej, wszystkie filtry itd. Pierwsze jazdy - auto działa jako tako - raz normalnie a raz muli i wygania olej z wydechu - siwy dym (przez 500 km to musiałem podkładkę pod wydech kłaść bo kapało ) . Jazda 90 % miasto krótkie odcinki. Komp podłączony - walnięty czujnik temp i ciśnienia doładowania . Po wymianie czujnika smiga jak ta lala. Po 3tys. km ubyło 0,5 litra oleju. Sprawdzona odma, intercooler , turbinka - wszystko wygląda na sprawne. Ponieważ zalany był Castrol - tylko taki miał mechanik zacząłem od wymiany oleju. Wymieniłem na taki jaki miałem przed usterką czyli Mobil. Po przejechaniu 1,5tys km. Stan oleju bez zmian. Problemem po naprawie cały czas było dymienie z rury ale tylko na ciepłym silniku, od początku bardzo dużo , teraz prawie nic, ale to wypala resztki oleju co poszły w wydech. Od naprawy przejechałem 4,5 tys. km i dopiero teraz wszystko wraca do normy (najdłużej był problem z dymieniem ). Reasumując , podejrzewałem że silnik do wymiany , że turbo do bani itp. Na szczęście po czasie wszystko się unormowało. Może ktoś ma podobny problem i ta historia go uspokoi
  4. Jeżeli zerwało sprzęgło to może być problem z zaworem rozprężnym. U mnie po wymianie sprzęgła na nowe, zerwało po 2 tygodniach i zrobiłem na sztywno . Wytrzymało rok a obecnie klima nie działa i szukam sprężarki używki. Zajedź do serwisu klimy niech sprawdza zawór rozprężny.[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 06:55_________________________________________________Jeżeli masz sprężarkę DENSO 7SEU16C - ja taka mam to w środku cały mechanizm jest połączony na sztywno a załączaniem steruje zawór rozprężny który jest z tyłu. Lubią się zacierać i klima nie działa. Ja swoja rozebrałem i w środku jest idealna i podejrzewam zawór a ponieważ mam uszkodzony korpus to szukam używki.
  5. Witam , chciałbym się dowiedzieć czy mam odblokowane radio jak w temacie. Chodzi o to że niedawno musiałem odłączyć akumulator na około 20-30 minut i radio się nie zablokowało. Będę musiał znowu odłączyć akumulator ale na dłużej - około godziny. Nie mam żadnego kodu do radia. Czy radio blokuje się od razu po odłączeniu akumulatora czy po jakimś czasie - jeżeli tak to po jakim. Chodzi mi , na jaki czas bezpiecznie mogę odłączyć akumulator żeby radio się nie zablokowało. Dzięki za wszelkie odpowiedzi
  6. Witam , moje autko ma 194.000 km i jest z 2001 roku. Czy przebieg faktyczny nie wiem , ale po kompie i po roku użytkowania cudeńko
  7. Gba1971 możes znapisać jak wyjąć sprężarkę od klimy ?
  8. Sie ma wrzucam swoje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6480b563c995dee7.html
  9. Dzięki [br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 15:00_________________________________________________Ale które konkretnie ?. Chodzi o oringi ? Nie jestem za bardzo w temacie.
  10. Sprawdzę i dam znać , dzieki[br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 08:30_________________________________________________Podczas diagnostyli komp. okazało sie że "wycie" pojawia sie tylko wtedy gdy EGR otwiera sie na około 4-5 %. Normalnoe podczas pracy ok 50-60 % jest cicho.
  11. Witam. Zauważyłem w aucie dziwną rzecz - na którą na forum nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie kiedy odpale zimny silnik jast ok ale po 3-4 minutach pracy na wolnych obrotach ( czas na oskrobanie auta ) słychac niezagłosne wycie - świst. Mam wrażenie że z okolicy turbinki. Jak dam gazu na chwilę wycie wzrośnie z obrotami silnika , a jak obroty spadną do wolnych jest cicho i wycie nie "wraca". Auto chodzi normalnie , w obroty się ładnie wkręca i ciagnie od samego dołu , podczas pracy słychac delikatny świst ale trzeba się wsłuchać.Wydaje się że w czasie jazdy wszystko jest ok. Niestety żadnych wykresów czy danych nie moge dostarczyć . Zastanawia mnie czy to ma cos wspólnego z normalna pracą EGR czy może turbinki , a może po prostu coś pada. Jeżeli ktoś miał podobną rzecz prosze o odpowiedź . Dzięki
  12. Od niedawna właściciel Audi A4 2001 (B6) 130PS. Pozdrawiam z Białej Podlaskiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...