Mszak Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Witam, Proszę o pomoc w analizie logów dynamicznych silnika 1.8T BEX. Samochód jak na 190KM przyspiesza za słabo i porównując go do innego samochodu o podobnej mocy przekonałem się, że coś jest nie tak. Po podpięciu auta do kompa skasowałem błąd katalizatora: 16804 - Catalyst System: Bank 1:Efficeincy Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded DYNAMICZNE:http://vaglog.pl/log_237056.htmlhttp://vaglog.pl/log_237057.htmlhttp://vaglog.pl/log_237052.htmlhttp://vaglog.pl/log_237054.htmlhttp://vaglog.pl/log_237055.html Proszę o potwierdzenie problemu z katalizatorem oraz innych usterek jeśli występują. Może turbo już osłabło bo samochód ma przejechane ponad 200tyś i na 100% turbo puszcza olej do dolotu (olej w dolnych rurach od intercooler'ów). Auto nie dymi i odpala normalnie. Z góry dzięki
jacek70 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Według błędów kat jest zapchany. Proponuję out bo dławi. Edytowane 24 Października 2015 przez jacek70
Mszak Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Dzięki za szybką odpowiedz. Narazie skasowałem błąd przed zrobieniem logow i zobaczę czy powróci. Auto mam od niedawna i nie wiem jak jeździł poprzedni właściciel. Może robił tylko krótkie trasy i przez niedogrzany katalizator przypchał go. Jeśli błąd pojawi się ponownie będzie pewność na 100%. A czy logi pokazują coś co by świadczyło o usterce?
tomekb7 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 kat zapchany bo zmalych obrotow cofa zaplony:)
Mszak Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Thx. Czyli mam potwierdzenie. Katalizator do wymiany, albo out ( poczytam jeszcze na forum o tym temacie). A co można powiedzieć o puszczajacej olej turbinie na podstawie logow? Chyba, że przez zapchany wydech nie da rady jej zdiagnozować i po naprawie (wywaleniu kata) trzeba je powtórzyć.
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Auto ma lpg? Logi robiles po jezdzie na pb? Korekta w 032 10% moze swiadczyc o jakiejs nieszczelnosci w dolocie, odmie trzeba by sprawdzic szczelnosc dolotu. Wysłane z mojego Q8HD
Mszak Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Auto ma lpg od niecałego roku. Logi były robione na pb95 po uprzednim przejechaniu paru km. Ogólnie nie ma dużej różnicy pomiędzy Pb a LPG. W pierwszej kolejności posprawdzam szczelność dolotu jak proponujesz. Może któraś odma lub podciśnienie jest nieszczelne. Zaraz po zakupie zauważyłem, że eżektor (chyba tak to się pisze) jest poklejony taką gumową taśmą. Zerknąłem do środka widać, że ma uszkodzenia. Może on puszcza dodatkowe powietrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się