Filip954 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Witam, tak jak w temacie prosze o analizę logów. Samochód jest trochę mułowaty od dołu, od 2K RPM jedzie normalnie. Logi statyczne: 001http://vaglog.pl/log_237288.html 003 http://vaglog.pl/log_237289.html 004 http://vaglog.pl/log_237291.html 013 http://vaglog.pl/log_237293.html 018 http://vaglog.pl/log_237290.html 023 http://vaglog.pl/log_237292.html BS 000 http://vaglog.pl/log_237297.html 003 http://vaglog.pl/log_237298.html 004 http://vaglog.pl/log_237300.html 011 http://vaglog.pl/log_237299.html Dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_237301.html 003 http://vaglog.pl/log_237303.html 004 http://vaglog.pl/log_237304.html 008 http://vaglog.pl/log_237305.html 011 http://vaglog.pl/log_237306.html 003+011 http://vaglog.pl/log_237302.html Pozdrawiam! Panowie, nikt nie pomoże? Chodzi mi głównie o przepływke, egr i turbo. Czy przez te zawyżone wskazania do ok 2,2 k RPM może być mulowaty silnik w tym zakresie? Turbo też chyba zbyt "wolno" się reguluje? Co do egr to nie mam pojęcia czy jest dobrze czy źle? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
goldi Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) EGR trzeba wyjąć i wyczyścić przepływomierz nie domaga w zakresie do 2 tyś obr turbo w zakresie obr 2300 a 2800 się przycina.Turbo powinno wstawać przy 1700 a u ciebie wstaje 2200 obr nikt nie ruszał ustawienia sztangi turbiny.Korekcje na pompowtryskach są złe gr 23 tam jest tolerancja + - 30 powyżej 60 mogą być problemy trzeba wyjąć pompki i dać do sprawdzenia Edytowane 29 Października 2015 przez goldi
Filip954 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Dzięki za pomoc ;-) Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się