Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[C4 AEL] Przyspieszony kąt wtrysku, a problemy z odpalaniem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zastanawia mnie taki oto problem: Czy przyspieszony o 20 jednostek (Vag) kąt wtrysku może mieć wpływ na trudne odpalanie zimnego silnika?

Od kiedy ochłodziło się, że załączane jest grzanie świec przy porannym odpalaniu muszę pokręcić kilka razy rozrusznikiem zanim auto odpali. Im zimniej tym dłużej muszę kręcić (raz 3s, a raz 10s). Ciekawe co będzie przy większych mrozach? Po porannym odpaleniu nie ma żadnych kłopotów przez cały dzień.

Świece są sprawne, pompa regenerowana, nie wiem jaka kompresja i co z wtryskami.

Kąt wtrysku powinien mieć wartość około 60 a ustawiony jest na 80. Wiadomo, że przyspieszenie poprawia odpalanie, ale czy o aż 20 jednostek.

Czy tak duże przyspieszenie może powodować problemy z odpalaniem czy usterki szukać w czymś innym?

Dodam, że ten silnik powinien prawidłowo odpalać bez podgrzewania świec bez względu na temperaturę silnika.

Opublikowano

ustaw ile powinien byc

Poczekajmy na obszerniejsze wypowiedzi.

Opublikowano

tylko opóźniony kąt początku tłoczenia powoduje utrudnione lub wręcz niemożliwe odpalenie zimnego silnika ale nie przyspieszony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...