wojciech007 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam Zastanawia mnie taki oto problem: Czy przyspieszony o 20 jednostek (Vag) kąt wtrysku może mieć wpływ na trudne odpalanie zimnego silnika? Od kiedy ochłodziło się, że załączane jest grzanie świec przy porannym odpalaniu muszę pokręcić kilka razy rozrusznikiem zanim auto odpali. Im zimniej tym dłużej muszę kręcić (raz 3s, a raz 10s). Ciekawe co będzie przy większych mrozach? Po porannym odpaleniu nie ma żadnych kłopotów przez cały dzień. Świece są sprawne, pompa regenerowana, nie wiem jaka kompresja i co z wtryskami. Kąt wtrysku powinien mieć wartość około 60 a ustawiony jest na 80. Wiadomo, że przyspieszenie poprawia odpalanie, ale czy o aż 20 jednostek. Czy tak duże przyspieszenie może powodować problemy z odpalaniem czy usterki szukać w czymś innym? Dodam, że ten silnik powinien prawidłowo odpalać bez podgrzewania świec bez względu na temperaturę silnika.
wojciech007 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 ustaw ile powinien byc Poczekajmy na obszerniejsze wypowiedzi.
Sztomel Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 tylko opóźniony kąt początku tłoczenia powoduje utrudnione lub wręcz niemożliwe odpalenie zimnego silnika ale nie przyspieszony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się