wilu8 0 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Witam Na filmie słychać takie wrum odrazu jak silnik zaczyna pracować czasem trwa to jeszcze dłużej towarzyszy temu jak widac bujniecie budy wystepuje to jak silnik jest gorący . Chwila ostygnięcia i juz tego nie ma jest już troche zimnie wiec stygnie wybciej w lecie trwało to dłużej . Innych objawów brak, synchronizacja na 0,0 Korekty pompek całkiem ładne 160 tys nalotu silnik nie grzebany napęd pompy jeszcze seryjny .https://youtu.be/T_eLN1RzfNc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 U mnie, gdy obroty się podnosiły po odpaleniu, wina okazał się czujnik tempratury. Sprawdzałeś w ogóle auto VAG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 0 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Oczywiscie błędów brak parametry żadne mi się nie wydały podejżane . ew. którym sie przyjżeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Właśnie się dwumas kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 0 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 To czemu przy gaszeniu nie ma nic gasnie odrazu zreszta to widac na filmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Przecież napisałem że się "kończy" a nie "skończył " Pojeździj jeszcze trochę i będzie słychać też przy gaszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 tez uwazam ze to dwumas, slychcac gdy goracy poniewaz, zwzrostem temp. metal sie rozszerza i zwiekszaja sie luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Przede wszystkim to na gorącym silniku rzadki robi się smar wypełniający dwumasa i wszelkie jego niedomgania się nasilają Edytowane 31 Października 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 0 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Od kupna zrobiłem 6 tys i to było odrazu a ile wczesniej nie wiadomo zobaczymy o tyle dobrze ze w multi jest tylko dwumas Edytowane 31 Października 2015 przez wilu8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się