Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odbarwienie gladzi cylindra.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zrzucilem dzis glowice, bo wymieniam na zregenerowana, plus walek I szklanki nowe. Zaniepokoilo mnie to co zobaczylem na sciance cylindra 3. Dolaczam zdjecie. Czy to od przegrzania? Odbarwienie jest tylko na tym jednym, sama gladz nie ma najmniejszych rys, jest idealnie gladka. Korekcje wg vaga zawsze w granicach normy na 3cim, oleju nie bierze,mocy nie ubywalo. Jest sie czym martwic?

21cfpzb.jpg


Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Edytowane przez OskiUK
Opublikowano

Niewątpliwie tuleje masz przegrzane. To widać po odcieniu. Czy to powód do zmartwienia trudno powiedzieć. Sam mówiłeś że oliwy nie pił. A czy nie zacznie tego nie wiemy.☺

Opublikowano

Przegrzany mogl byc jedynie zanim go kupilem ponad rok temu, mial uwalona upg. Od tamtej pory zrobilem blisko 27000 mil i wszystko bylo ok. W tym czasie zrobilem dwie dolewki po pol litra , wiec licze, zebedzie ok.

Sent from my iPad using Tapatalk

Opublikowano

Skoro nie Ty go przypaliłeś i było to tak dawno to powiem szczerze: Dostał pożądanie po garach . Że mu się głowicą nie stopnia to cud.

Opublikowano

Nie nie, takiej krzywdy mu nie zrobilem;) Po zakupie, gdy okazalo sie, ze jest problem z upg odrazu robilem. Glow ice wtedy dalem z innego auta, nie wiem w jakim stanie byla stara.

Sent from my iPad using Tapatalk

Czapka zalozona, na szybko vagiem sprawdzone korekcje - minusowe na 3cim, wiec poki co nie ma co sie przejmowac. Przy okazji sprawdze kompresje dla swietego spokoju.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...