kacmil Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 WItam, od połowy roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audika A4 B6 3.0 w Cabrio. Jeszcze się nie "przedstawiłem" bo autko jeszcze w fazie dopieszczania i napraw. Mam problem z drganiami przy małych prędkościach - do 60km/h. Drgania pojawiają sie podczas przyspieszania , jak jedziemy już z obraną prędkością drgania brak. Zastanawiam sie czy to może nie wada półosi które ponoć wychodziły fabrycznie krzywe (wprawiając napęd w wibracje), czy może poduszki skrzyni biegów i silnika? Geometria zrobiona i co do samych poduszek też bym się w nich niczego nie dopatrywał bo silnik ze skrzynią nie tak dawno były wyciągane i nie było widać żeby coś z nimi było nie tak. Jakieś pomysły ? Pozdrawiam kacmil
Robero321 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Posprawdzaj przeguby wewnętrzne.
kacmil Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 Właśnie problem w tym że już je wymieniłem a problem nadal nie ustępuje :/
Robero321 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Jaki masz napęd Q czy AWD - Mogą być bicia na piaście dobrze by było by posprawdzać piasty i je pomierzyć - Mogą bić opony, felgi - Mogą bić przeguby lub półośki Jeśli masz Tipa to może być tez problem z konwerterem który potrafi tak bić przy przyspieszaniu ale to raczej są nie duże bicia chyba że ma się zaraz rozpaść... (Na wszelki wypadek sprawdź błędy w skrzyni)
kacmil Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 Za sugestie dziękuję i wyjasniam : S. biegów jest ok (multi T) , koła po wymianie opon wyważone (proste !) ,piasty nie mierzone ale organoleptycznie nic nie czuć (luz) , napęd tylko FWD. O półosiach ktoś mi wspominał ale z uwagi na znaczny koszt wymiany chciałem zasięgnąć wiedzy u doświadczonych userów.
martikawka Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Za sugestie dziękuję i wyjasniam : S. biegów jest ok (multi T) , koła po wymianie opon wyważone (proste !) ,piasty nie mierzone ale organoleptycznie nic nie czuć (luz) , napęd tylko FWD. O półosiach ktoś mi wspominał ale z uwagi na znaczny koszt wymiany chciałem zasięgnąć wiedzy u doświadczonych userów. ja tez mam taki problem jak u ciebie ze podczas przyspieszania czuc drgania na aucie tylko ja mam 2.0 ALT i dodam ze jak go kupiłem to nie było tego czuć dopiero w tym roku jakoś na wiosne zaczełu sie objawy a w innym pośćie czytałem ze kolega wymienił pół oś i przeszło
kacmil Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Dzisiaj w końcu zdecydowałem się wymienić półosie i... efekt został osiągnięty, drgania całkowicie ustąpiły. Temat do zamknięcia
Robero321 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Wymieniłeś na nowe czy używki przeguby też nowe czy używki Oryginały czy nie ?
kacmil Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Wymienione na nowe - półoś Lobro 304617 ( oryginał po regeneracji) -cała półoś razem z przegubami.
dżejki Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Jak sprawdziles która jest krzywa? Mam to samo przy 120km/h podczas przyspieszania. Lekkie drgania, koła i opony ok. wyslane przy pomocy zdartego nankanga
Mikołaj276 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Witam Podłącze się pod temat.Mam taki problem, Podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu czuć bicie, oraz na 5 biegu przy obrotach 2000rpm czuć drgania:/ tak jak by auto wpadało w rezonans. Co to może być?
adamresinski Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 kacmil możesz napisać PRV skąd dorwałeś tą półoś i ile kosztowała ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się