Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T 150 AVJ dźwięk silnika do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od 6 miesięcy jestem właścicielem i od miesiąca dochodzą dziwne dźwięki z lewej strony silnika od strony turbo. W tle na filmie słychać też łańcuszek rozrządu ale mi chodzi o to specyficzne klekotanie. Co to może być?

Zaraz po kupnie zalałem Olej LM Mos2 10W-40 półsyntetyk.

W najbliższym czasie paluje wymienić napinacz i łańcuch rozrządu oraz zdjąć miskę i wyczyścić smok.

https://youtu.be/D3uTp8iYg4s

Opublikowano

Może to wina złego oleju? Powinien być np. LM 5w40 Synthoil High Tech.

Opublikowano

Może to wina złego oleju? Powinien być np. LM 5w40 Synthoil High Tech.

nie chciałem lać pełnego syntetyka bo nie wiem co było wcześnie lane

Opublikowano

Te silniki mają być zalane full syntetykiem.

Poczytaj bo jest na forum obszerny temat o oleju do 1.8t☺

Opublikowano (edytowane)

mój tak pracuje

Edytowane przez tomeks80
Opublikowano

mój tak pracuje

Film jest w opcji prywatnej wiec nikt go nie zobaczy

Opublikowano (edytowane)

Widzę, że u kolegi tomeks80 to praktycznie bezszelestnie :) chyba że akurat takie nagranie. Ja już wstawiałem w jednym temacie film z pracy mojego BFB ale skoro tutaj porównujemy to u mnie wygląda to tak:

https://www.youtube.com/watch?v=7NAFH4I09Xg

Co prawda telefon trochę wyostrzył dźwięki, w rzeczywistości praktycznie nie słychać tego cykania, głośniejsza jest praca wtrysków. Audi ma lekko 159000km, olej to obecnie Valvoline VR1 5W50 (jak kupiłem to był wlany Castrol 10W40), ale chyba na wiosnę zaleję już 5W40 polecanego tu Liqui Moly SHT, bo przy zimnym starcie słychać 2-3sekundowe chrobotanie, czego np na Castrolu nie zauważyłem.

Myślę że u kolegi tomgt to bardziej już chyba łańcuszek słychać. Ile ma przelotu? Tak z ciekawości

Edytowane przez dam18t
Opublikowano

filmik nagrywałem telefonem w rzeczywistości jest ciszej faktycznie telefon trochę wyostrzył dźwięki ja mam zalany olej 5w40 a przebieg 180000 km.

Opublikowano

Na liczniku na chwilę obecna jest 244k a w rzeczywistości kto wie :)

łańcuszek słychać i w przyszłym roku chciałbym go zmienić. to grzechotanie przy silniku to może być katalizator, na chwile obecną jeżdżę bo nie mam czasu na grzebanie

Opublikowano

Widzę, że u kolegi tomeks80 to praktycznie bezszelestnie :) chyba że akurat takie nagranie. Ja już wstawiałem w jednym temacie film z pracy mojego BFB ale skoro tutaj porównujemy to u mnie wygląda to tak:

https://www.youtube.com/watch?v=7NAFH4I09Xg

Co prawda telefon trochę wyostrzył dźwięki, w rzeczywistości praktycznie nie słychać tego cykania, głośniejsza jest praca wtrysków. Audi ma lekko 159000km, olej to obecnie Valvoline VR1 5W50 (jak kupiłem to był wlany Castrol 10W40), ale chyba na wiosnę zaleję już 5W40 polecanego tu Liqui Moly SHT, bo przy zimnym starcie słychać 2-3sekundowe chrobotanie, czego np na Castrolu nie zauważyłem.

Myślę że u kolegi tomgt to bardziej już chyba łańcuszek słychać. Ile ma przelotu? Tak z ciekawości

Witam, kolege:) pisze z zapytaniem odnosie czarnego "grzybka" PCV przy odmie. Czy nie powinien on znjdowac sie przy dolocie za przepywomierzem? U mnie tak jest i chciabym wiedziec czy tak bylo od zawsze u ciebie czy ktos Ci tak doradzil:)

Opublikowano

W starszych silnikach jest przy dolocie w nowszych bfb i bex jest przy pokrywie zaworów sam nie wiem dla czego

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...