Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi BLB po remoncie głowicy nie odpala


iwann

Rekomendowane odpowiedzi

witam to mój pierwszy tamat mam problem z moim blb szukałem na forum czegos co mogo mi pomuc pare rzeczy znalazłem i sprawdzilem ale ciągle nic.

Zaczeło się od niwinnej wymiany uszczelki głowicy oddaniu jej do sprawdzenia okazało się że drobne pęknięcia przy świecach nie są grozne i wystarczy naoawać wrzery przy kanałach owdnych splanować i ma działać więc zrobione załorzone i NIE PALI

*wymienione uszczelniacze na PD zestawy bosha (bez sróB)

*swiece

*ciśnienie paliwa na tandempompie 1.5-2.0 bara tylko na rozruszniku niewiem czy tyle wystarczy (sprawdzałem w srodku jak nowa zero opiłków i pliwo czyste bez oleju)

*kompresja na zimnym na samym rozruszniku ok 20 bar na wszystkich cylindrach równa nie wiem czy to OK niemam odniesięnia co do takiego pomiaru

*matrwi mie regulacia luzu na PD bo niewiem czy przeprowadziłem ją odpowiednio na podniesionych dzwigienkach do góry (max wysokośc PD) kasowałem luz i cofałem o 180 stopni poem prubowałem na wciśniętych dzwigienkach (PD max wciśnięte) i też kasowanie luzu i cowka o 180.

* sprzwdzałem napięci jaki przychodzi na PD odnotowałem jakie ok 1.5 2 v podejrzewam rze to jakieś szczątkowy napięcie niewiem jakie powinno byc (na świece jest ok)

nie wiem co dalej ???? dac PD do sprawdzenia chociarz przed remontem było ok morze ta moja regulacja luzów im zaszkodziła albo coś się z nimi stał w zakładzie gdzie sprawdzana była głowica brak mi pomysłów prosze o podpowięć co mogłem skopać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczek nie pomyliłeś przy podłączeniu... Kompa podłączyłes dla spr.ewentualnych błędów?

Może rozrząd nie prawidłowo spięty, kąt wtrysku i nie zgodna synchronizacja.i nie zapali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczek chyba pomylić się nieda a o jakich wtyczkach mówisz bo moż któreś się da ?

rozrząd sprawdzałem a konty wtrysku czyli sunchronizacja wałków próbowałem zrobić ale nie dało się wartości kosniczne robiłem to takim skanerkiem niewiem czy on jest na 100 wiarygodny ale jak do tąd mnie nie zawiódł a vag com do tego sie nie nadaje.

przekręcałem wałki roarządu o 180 stopni waględem awłu korbowego ale w karzdej pozycij cisza nawet nie próbyje zapalić tykko na starcie troch pogada ale ja tylko przestane psiukać gaśnie tak jak by paliwa nie było

Wie ktoś moż jaką oporniść powinny mieć cewki PD i jakie napięcie powinno na nię przychadzoć ?


a kolega rozszyfrował skrót BLB twierdzi że to oznaccza Bedziesz Lubiał Bęzyna


a błędy były 3

1 błędna pamięć klimy

2 zawieszenie silnika poduszka czy coś tam

3 i coś o przepływce ale była nie wpięta

więcej nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdź rozrząd na blokadach czy wszystko pasuje, po drugie wyreguluj porządnie pd w necie masz kupę tematów i filmów jak to zrobić, po trzecie nie kombinuj z takimi regulacjami na oko bo uszkodzisz silnik. Jak ustawisz rozrząd i porządnie wyregulujesz pd posprawdzasz wszystkie podłączenia wtedy powinien zapalić. Chyba coś innego spieprzyles przy montażu, na razie zacznij od tego i daj znać czy zapalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Mechanicznie jest nie tak,jakbyś coś z elektryka namieszal to by ECU walilo dziwnymi błędami...

Albo rozrząd źle spięty albo w nie odpowiednim momencie sówu tłoka następuje wtrysk paliwa albo może wtrysk zamontowane na stare wyciągnięte szpilki... A czasem końcówek wtryskow nie wylizales szczotką drucianą...?

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą regulacją PD to pierwszym raze robiłem na padstawie jakiego filmiku i wydaje mi się ze to było żle za drugim razem znalazłem na forum opisaną dokładnie procedure była zupełnie inna ale w ramach upewnienia się w jakim połorzenu powinien byc PD podczas ustawiania luzu max wciśnięty czy w max podniwsiony. I co mogłem skopaś złą regulacją luzów na PD.

Szpilki od pd są stare faktycznie nowe tylko uszczelniacze niedrapałem ich szczotą jakie wyjiłem takie wsadziłem tylko kolejności nie pozaznaczałem ale to chyba niema znaczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kolejnosc nie ma nic do tego.

A dobrze podłączyłes węże paliwowe do pompy tandem,może pomyliłeś zasilanie z powrotem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uszkodziles czasem pd jak regulowales odwrotnie?

Nie uszkodziles czasem pd jak regulowales odwrotnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasilenie do tandem pompy sprawdzałem a nawet na próbę zamieniałem .
Znalazłem na forum schemat pompu , zlokalizowałem zasilanie i jest ok

A co do pd to z wieszch nic niepokojącego nie widać ale co tam w sridku to ???

dlatego myślałem o daniu PD do sprawdzenia po tych moich manewrach z regulacjami.


w wolnej chwili jeszcze raz sprawdze rozrząd ,pd i zobacze te synchro wałków.
Tylko napiszcie w jakiej pozyci powino być PD przy ustawianu luzu bo ja jurz sam nie wiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kolego w podwieszonych temat wymiany i regulacji pompek bardzo dokładnie opisany, co prawda gdzieś się zapodziały zdjęcia , ale i bez nich powinieneś wszystko zrozumieć : :decayed:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/188283-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-20-tdi-16v/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wita ponownie maiłem dzisiaj chwile i wziąłem się z BLB sprawdziłem rozrząd korekty i oczywiście synchronizacja wałków i nic.

Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na pd i niema nic podczas kręcenia no i z vaga wychodzi że pd wcale nie działaja niweiem oco chodzi z grupą 23 woartość to 128 doczytałem się że to oznacza niemorzliwość odczytania BIPów

dawka paliwa 0 czasy wtrysków 0 kompletnie nic się nie dziaje mam podejrzenie zamiany pd w warsztacie remontującym głowice wię ktoś jak to sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery z pd trzeba spisać i spr.czy są do twojego silnika.

Chyba że sterownik silnika uszkodzony-np jakąś zware dostał.

Coś ktoś namodził lub podmienił że nie chce gadać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz morz jak sprawdzić czy to pd co mam pasują do blb bo sterownik chyba ok gdyby coś z nim było nie tak to kłopoty były by z komunikacją cze coś takiego tu z kompa wydaje się ok ale nie bardzo wiem jak sprawdzić ECU na podmianę nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno trzeba zdjąć pokrywę i spisać numery z pd. Na pd także jest data produkcji części. Mając numery trzeba poszerzać w etka.

Chyba se masz takiego pecha że dostałeś uszkodzone pd od takiego silnika jak twój.

Może mechanicy mają na zbyciu sprawne (twoje)pd.

A pd montowane były na stare śruby czy nowe?

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pd montowane były na stare śruby. Numery pd i z ecu mam tyko nie jestem pewien czy w etce to będzie a wieś morze jak sterowane są pd chodzi mi czy plusem czy minusem i jakie wartości? bo umnie niema chyba nic albo zle coś robie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem twoje problemy z silnikiem jak regulowales pd to luz kasowales 2 razy? w gornym polozeniu i w dolnym? moim zdaniem zle je wyregulowales nie pracuja bo sa scisniete. Pd jak dobrze pamietam reguluje sie w najwyzszym jego polozeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem na wciśniętych pd ale padczas kręcenia nie wykryłem żadnego sygnału nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...