babol009 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Witam. Czy ktoś z kolegów spotkał sie z problemem mrugajacych swiateł mijania/drogowych i podświetlenia kontrolek na tablicy rozdzielczej. przy włączonym silniku co kilka sekund w róznych odstepach czasowych klika przekaźnik 213 (ten bardziej schowany pod kierownicą) i mrugają swiatła,podswietlenie i co gorsza szarpie silnikiem. VAG nic nie pokazuje, napiecie 13.86-14V. Przekźnik zamieniałem z takim samym z wczesniejszej skrzynki. Styki w gnieździe przekaź. ok. Gdzie szukać rozwiązania problemu. Gdzie wogóle idą przewody od sterowania cewką przekaźnika bo może to przyczyna? Pomoże ktoś? Pozdrawiam
marcin_franz Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Może coś niestyka we włączniku świateł.
babol009 Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Może coś niestyka we włączniku świateł. Jeżeli światła nie są właczone to kontrolki mrugają i przekaźnik też klika jak oszalały. A silnik przerywa. Edytowane 7 Listopada 2015 przez babol009
machina Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Który przekaźnik słychać? Pasek napięty? Sprzegiełko alternatora sprawne?
babol009 Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 Który przekaźnik słychać? Pasek napięty? Sprzegiełko alternatora sprawne? Alternator powinien byc ok bo na VAG-u pokazuje napiecie 13.80- 14V. Ale posprawdzam pasek jeszcze. Przekaźnik klika o nr. 213 tylko ten w dodatkowej skrzynce przekaźników schowany za tymi pierwszymi. Znajduje się on na pozycji nr: 2.
machina Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 To przekaźnik odciążający styk x. Wymień na inny i sprawdź co będzie.
babol009 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 To przekaźnik odciążający styk x. Wymień na inny i sprawdź co będzie. dopiero dziś byłem w stanie zagladnąć do autka. A więć przekaźnik x zamieniłem z przekaźnikiem tym co klika (opisany wyżej) i dalej jest to samo. W tym tyg. zauwarzyłem że jak obroty sięgają 3000 to rzadko mrugnie swiatła a silnik nie przerywa.
sebidi Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Trafiony regulator napięcia albo wymieniony na chińczyka daje takie objawy lampki wnętrza również mrugaja? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
babol009 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Trafiony regulator napięcia albo wymieniony na chińczyka daje takie objawy lampki wnętrza również mrugaja? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Regulator nie był wymieniany. Patrzyłem na VAG-u to pokazuje napięcie tak jak pisałem wyżej 13.80-14V. Mrugają reflektory, podświetlenie wnętrza i deski rozdzielczej i szarpie silnikiem. A nie może to być regulator (tak sądze) bo jak przekręce kluczyk w stacyjce (nie odpalony silnik) to też choinka. Macie jaki pomysły koledzy? Edytowane 17 Listopada 2015 przez babol009
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się