Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Test licznika, szmery


toja

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Podczas włączania zapłonu zawsze włącza się test licznika czyli wskazówki lecą na max i z powrotem. Zauważyłem, że u mnie słychać jak wskazówka obrotomierza wykonuje ten ruch w postaci szmeru/tarcia. Czy u Was też to występuje, czy z moim licznikiem coś jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Podczas włączania zapłonu zawsze włącza się test licznika czyli wskazówki lecą na max i z powrotem. Zauważyłem, że u mnie słychać jak wskazówka obrotomierza wykonuje ten ruch w postaci szmeru/tarcia. Czy u Was też to występuje, czy z moim licznikiem coś jest nie tak ?

pewnie licznik byl rozbierany i za mocno ktos docisnal wskzowke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy da się sprawdzić, czy licznik był wymieniany ?

2. Czy jest w ogóle możliwość przełożenia liczników poza aso ?

3. Czy zmiana gatewaya powoduje włączenie ochrony komponentu licznika(safe) ?

Edytowane przez toja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można wymienić bez problemu licznik po za aso. W aso ci przebiegu nie przepiszą tym bardziej. Na gatewayu jest ochrona komponentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pozostaje kwestia czy wymiana gatewaya ma wpływ na licznik w postaci włączenia trybu "safe" i nie działania licznika (brak podświetlenia, nie działający fis, jedynie poruszająca się wskazówka prędkościomierza)

Czy da się jakoś sprawdzić czy zegary są w aucie od nowości, czy zostały zmienione ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marek

Pozostaje aktualne jedynie pytanie( bo się zastanawiam nad wizytą w ASO z roszczeniem gwarancyjnym):

Czy da się jakoś sprawdzić czy zamontowane zegary są w aucie fabryczne, czy zostały później zmienione ? Jakieś numery seryjne, VCDSem ?

Edytowane przez toja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Musiało się coś podziać z licznikiem, pojadę do ASO niech zobaczą co tak szumi. Nie wygląda na tarcie wskazówki. Nie był rozbierany i wygląda jakby siedział tam od czasu pobytu w fabryce...Na dobrą sprawę ciężko nawet rozróżnić czy to obrotomierz czy prędkościomierz szumi

Tych wskazówek jak się obracają nie powinno być w ogóle słychać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może pomożecie ,S4 2012 z USA, przekodowałem na europę ale, źle wskazuje prędkość oraz obroty, zaniża i jedno i drugie , na FISie prędkość pokazuje dobrze,jak jadę powiedzmy 50km/h na FIS, to na wskazówkach jest ok 30km/h. Zmienione są tarcze na europejskie, licznik pozostał oryginalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może pomożecie ,S4 2012 z USA, przekodowałem na europę ale, źle wskazuje prędkość oraz obroty, zaniża i jedno i drugie , na FISie prędkość pokazuje dobrze,jak jadę powiedzmy 50km/h na FIS, to na wskazówkach jest ok 30km/h. Zmienione są tarcze na europejskie, licznik pozostał oryginalny

A porównywałeś tarcze przed wymianą? Nie jest przypadkiem tak że te liczniki są inaczej wyskalowane i prędkości się nie pokrywają (w miejscu gdzie usa ma 50km/h europa ma 30km/h)? Oglądam zdjęcia tych liczników i ewidentnie widać że prędkości się nie pokrywają.

W pierwszej kolejności porównaj tarcze czy prędkości w km/h się pokrywają, obstawiam że nie i tu tkwi problem.

Nie wiem jak jest w B8 ale w B7 na pewno wymiana tarcz z USA na EU wymaga przekodowania licznika bo podziałki na tarczach są inne i prędkości się nie pokrywają.

Jezeli już masz przekodowane na EU to chyb coś nie tak bo po przekodowaniu i wymianie tarcz powinno wskazywać dobrze

Edytowane przez kdawid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test zegarów robi od 0 do 300, więc wskazówki chodzą dobrze po całej tarczy, tylko zaniżają w trakcie jazdy, jak wspomniałem obrotomierz w trakcie jazdy wydaje mi się że też zaniża obroty, nie wiem co jeszcze przekodować, bo na FIS pokazuje dobrze, tak na amerykańskich pokazuje dobrze, więc co mam jeszcze zrobić, po co robią te tarcze skoro przekłamują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test zegarów robi od 0 do 300, więc wskazówki chodzą dobrze po całej tarczy, tylko zaniżają w trakcie jazdy, jak wspomniałem obrotomierz w trakcie jazdy wydaje mi się że też zaniża obroty, nie wiem co jeszcze przekodować, bo na FIS pokazuje dobrze, tak na amerykańskich pokazuje dobrze, więc co mam jeszcze zrobić, po co robią te tarcze skoro przekłamują?

Test robi dobrze bo 0 i 300 są w tych samych miejscach w obu licznikach. Kto CI robił ten licznik?

Tak jak pisałem wcześniej, nie wiem jak jest w B8 ale w B7 żeby zmienić z USA NA Eu trzeba edytować wsad licznika i go wgrać od nowa.

Może któryś z kolegów który zajmuje się licznikami w B8 będzie w stanie Ci pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...