Sedrak Dan Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam. Mam taki problem. Auto zaczeło mi dziwnie buczeć i drżeć przy mocnym wkręcaniu silnika na obroty. Po dokręcniu podpory tłumika drgania przeszły, ale dzwięk dalej jest. Okazało się, że łączenie tłumika środkowego (od grzmotnięcia o krawężnik prawdopodobnie) jest wygięte i delikatnie dziurawe. Moje pytanie co dalej robić ? Wymienić tłumik na nowy ? Wspawać rurę ? Prędzej czy później będę musiał to zrobić i zastanawiam się co da najlepszy efekt jeśli chodzi o dzwięk auta (bo bazowy jest bardzooo słaby) oraz by osiągi nie spadły (wątpie by cokolwiek grzebiąc tutaj zwiększy je) Na przeglądach , ekologi czy ciszy nie zależy mi.
Jaras-vr Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Jeśli wspawasz za srodkowy tłumik rure dzwięk raczej się nie zmieni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się