Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe lampy czy regenaracja ?


Sedrak Dan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio jechałem w trasie i moje lampy praktycznie nie świecą. Podczas jazdy na światłach mijania widoczność jest może na 2 metry !, kiedy włącze drogowe (długie) wszystko jest ok. Lampę jedną mam bardzo zmatowiałą (dosłownie mleczna) druga jest troche w lepszym stanie. Co robić ? Regenerować? Kupić nowe ? (oryginalne w aso to kosmos cenowy) Nie chce montować chińskich ksenonów, a na normalne to za duża przeróbka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąc lampy, wyczyścić soczewki i lustra, jest na forum opis jak to zrobić krok po kroku, a lampy wypolerować, również jest w necie pierdylion opisów jak to zrobic samemu :hi: Ja niedawno robiłem to u mnie i efekt jest niesamowity

Edytowane przez GOLI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąc lampy, wyczyścić soczewki i lustra, jest na forum opis jak to zrobić krok po kroku, a lampy wypolerować, również jest w necie pierdylion opisów jak to zrobic samemu :hi: Ja niedawno robiłem to u mnie i efekt jest niesamowity

Dzięki za radę. Jednak nie ufam swoim możliwością manualnym :) Prędzej oddałbym do regeneracji tylko właśnie nie wiem czy jest seans i dwa w trójmieście mam jeden warsztat w Gdańsku i opinie są skrajne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz w necie na filmiki z polerki lamp, naprawde nic trudnego a efekt już jakiś będzie, chociażby wizualny. To czyszczenie odbłyśników i soczewek trochę nerwów kosztuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień soczewki na te z A4 B8 lub A6 C7 i polerka kloszy. Najlepiej bix do tego. Kolega Gwerty z forum Ci to ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień soczewki na te z A4 B8 lub A6 C7 i polerka kloszy. Najlepiej bix do tego. Kolega Gwerty z forum Ci to ogarnie.

Myślałem nad tym. Tylko czy to nie za dużo pracy i kosztów. Gwerty wszystko zrobi ? Części ? Montaż w lampie ? Potem trzeba zderzak na te ze spryskiwaczami czy moge to olać ? Znaleźć kogoś kto dobrze to wszystko zmontuje ?

Dostałem również kontakt do https://hidretrofit.pl

Jak w porównianiu z Gwerty to wychodzi ?

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak to wychodzi. Gwerty wszystko ogarnia. Zawsze możesz wziąć opcję z soczewką z A6C7 na żarówce H7. Jak będzie za mało dołożysz xenon Koito 4300K i nie będzie widać, że go masz, więc olewasz spryski i samopoziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy spryski i samopoziomowanie to taki mus ? Wiem, że bez tego przeglądu nie przejde, ale to jakoś przeżyje. Bardziej czy policja na to zwraca uwagę i czy brak tych funkcji źlę się odbije na kondycji lamp czy samej jakości światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno poniżej 2000 luxów albo lumelów już nie pamiętam spryskiwaczy nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno poniżej 2000 luxów albo lumelów już nie pamiętam spryskiwaczy nie trzeba.

A czy to jest spobodowane tylko wymogami prawa ? Spryskiwacze w sumie tylko czyszczą lampy od brudu żeby promień światła nie załamywał się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podobno jest na ten temat przepis ale to temat rzeka. Ogólnie mówi się że pod ksenony trzeba mieć lampę z soczewką, samopoziomowanie i spryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę korzystał z usług GWERTY. Przerabiam na Bi-Halogen. A w przyszłośći może Xenon + lampy do jazdy dziennej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz oryginalne lampy Audi (HELLA) to wysyłaj na regeneracje

Jak pisałem wyżej będę przerabiał na Bi-Halogen. Prawdopodobnie taka usługa jak pisał Nitroo. Wymiana soczewek na inny model, plus polerka. Lampy później będzie można bez żadnego problemu przerobić na Bi-Xenon, ale na razie to trochę za dużo na mój portfel . Koszt wzrasta o 400 zł ,a chciałbym wtedy od razu zamontować do jazdy dziennej, a to kolejna kasa i zostaje problem spryskiwaczy o samopoziomowaniu nie wspominając . Do tego prawdopodnie moje auto miało dzwon przodem o czołg, więc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa z nim mnie przekonała. Widać, że chłop zna się na rzeczy :) Martwię się tylko czy moje klosze da się uratować, ale widziałem na necie, że w podobnym stanie się da odratować, więc jestem pozytywnej myśli. A xenon raczej sobie odpuszczę , choć zobaczę jaki będzie efekt przeróbki na Bi-Halogen i oczywiście dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa z nim mnie przekonała. Widać, że chłop zna się na rzeczy :) Martwię się tylko czy moje klosze da się uratować, ale widziałem na necie, że w podobnym stanie się da odratować, więc jestem pozytywnej myśli. A xenon raczej sobie odpuszczę , choć zobaczę jaki będzie efekt przeróbki na Bi-Halogen i oczywiście dam znać.

I jak efekt? Masz większą soczewkę niż oryginał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...