Skocz do zawartości

dziku90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziku90

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

427 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dziku90

1

Reputacja

  1. Montaż jetem w stanie wykonać, ale chodzi o to żeby nie che tracić na to cały dziań, a zrobić to sprawnie z kimś kto ma doświadczenie + wykonanie kodowania w VAG.
  2. Czy jest ktoś z okolic Warszawy/Radomia kto mógłby pomóc z montażem i kodowaniem?
  3. Panowie mam problem z A4 B6 1,8T 163KM występują drgania silnika na postoju i auto ma mniej mocy. Błędy VAG: 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded 16717 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too High P0333 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal Jakieś sugestie?
  4. Jakie oznaczenie ma odpowiednia skrzynia z 2,0tfsi, którą można zastąpić GJV? (wymieniając także dyfer)
  5. dziku90

    Dziwne wycie > 70km/h

    Podejrzewam, że to chyba skrzynia w mojej a4 jest GJW. Okazało się, że to tylko łożyska w kołach. Wymienione oba i jest błoga cisza.
  6. Czy przed naprawą było słyszalne jakieś wycie powyżej 70km/h?
  7. dziku90

    Dziwne wycie > 70km/h

    Witam, mam problem z zlokalizowaniem przyczyny wycia podczas jazdy w moje a4 quattro, 6 biegów. Wycie zaczyna się powyżej 70km\h jest zarówno na biegu, na luzie, wciskanie sprzęgła też nie powoduje zmiany - wycie jest ciągłe. Jedyną różnicą jest to, że na 5 biegu wycie jest jakby pulsacyjne. Powyżej 120 nie wiem czy go nie słychać, bo go nie ma czy pęd powietrza go zagłusza. Zmienione opony i sprawdzone łożyska kół - to nie to.
  8. Błędy skasowałem tylko raz przed logowaniem. Pośmigam tylko na benzynie i sprawdzę czy błędy się pojawią.
  9. Witam, proszę o analizę logów dynamicznych, pojawiają się następujące błędy: 17536 - fuel trim bank 1 (mult) system too lean 17511 - oxygen (lambda) sensor heating b1 s1 performance too low 16523 - oxygen (lambda) sensor b1 s2 response too slow grupa 02 i 33 benzyna grupa 20 i 118 benzyna grupa 02 i 118 LPG grupa 20 i 118 LPG Silnik od czasu do czasu drga na biegu jałowym, tzn obroty na sekundę spadają o 100-150.
  10. Czy ktoś monotwał u siebie ten zestaw: http://allegro.pl/show_item.php?item=5468598558&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Wszystko ok?
  11. Jeśli Meyle wytrzymał tylko rok to lipa. Co w takim razie wybrać? http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i6574133325.html http://allegro.pl/krociec-rura-wody-audi-a4-b6-b7-00-1-8-1-8t-i4949664928.html czy TOPRAN http://allegro.pl/krociec-rura-wody-audi-a4-b6-b7-2000-1-8-1-8t-i5918802883.html#
  12. I jak efekt? Masz większą soczewkę niż oryginał?
  13. Witam, daj znać co było przyczyną. Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...