easymoonrider 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Cześć. Zaobserwowałem dziwne zachowanie wskaźnika temperatury. Bywa, że wskazówka pokazuje przez 40 km minimalnie ponad 50 stopni, następnie wskakuje od razu na 90 po czym zdarza się, że na kilka sekund spada do 50 stopni i wraca do 90. Czasami od początku, po nagrzaniu zatrzymuje się na ok 70, rośnie gwałtownie do 90, spada na kilka sekund i znów szybko rośnie do 90. Termostat czy czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Tutaj wstawiałby czujnik ale niech ktoś potwierdzi , a co mówi vcds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Na 90% czujnik temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Mi z kolei dochodzi do 90 stopni ale na zdarza sie, że w trasie spada minimalnie by po jakimś czasie znów podejść do góry. Na VCDS'ie w Silniku grup 007 nie pokazuje nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easymoonrider 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Tutaj wstawiałby czujnik ale niech ktoś potwierdzi , a co mówi vcds otóż nie mam vcdsa, miałem mechanika uprzedzić, że przyjadę, aby przygotował termostat, ale tak się zastanawiam, że to wcale termostat nie musi być. Nie chcę wymieniać niepotrzebnie termostatu. Edytowane 12 Listopada 2015 przez easymoonrider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Na 98% czujnik G62. Z tego co koledzy na forum piszą sprawdza sie jedynie OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Mi z kolei dochodzi do 90 stopni ale na zdarza sie, że w trasie spada minimalnie by po jakimś czasie znów podejść do góry. Na VCDS'ie w Silniku grup 007 nie pokazuje nic. u ciebie to termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Mi z kolei dochodzi do 90 stopni ale na zdarza sie, że w trasie spada minimalnie by po jakimś czasie znów podejść do góry. Na VCDS'ie w Silniku grup 007 nie pokazuje nic. u ciebie to termostat Jesteś pewien? Można to jeszcze jakos potwierdzić w VCDSie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Mi z kolei dochodzi do 90 stopni ale na zdarza sie, że w trasie spada minimalnie by po jakimś czasie znów podejść do góry. Na VCDS'ie w Silniku grup 007 nie pokazuje nic. u ciebie to termostat Jesteś pewien? Można to jeszcze jakos potwierdzić w VCDSie? można. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-silnikow-tdi-logowanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Mi z kolei dochodzi do 90 stopni ale na zdarza sie, że w trasie spada minimalnie by po jakimś czasie znów podejść do góry. Na VCDS'ie w Silniku grup 007 nie pokazuje nic. u ciebie to termostat Jesteś pewien? Można to jeszcze jakos potwierdzić w VCDSie? można. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-silnikow-tdi-logowanie/ Dziękuję za link. NIestety - tak jak pisałem wyżej, nie mogę znaleźć temperatury w grupie Silnik. We wskaźnikach normalnie znajduję w 003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easymoonrider 0 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 We wstępie opisana jest identyczna sytuacja jak moja.http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-czujnika-temperatury-g62-w-1-9-tdi-avf/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Mi z kolei dochodzi do 90 stopni ale na zdarza sie, że w trasie spada minimalnie by po jakimś czasie znów podejść do góry. Na VCDS'ie w Silniku grup 007 nie pokazuje nic. u ciebie to termostat Jesteś pewien? Można to jeszcze jakos potwierdzić w VCDSie? Masz blisko autostradę , zjedź na nią ze włączonym nawiewiem i miej na liczniku 140 km/h lub więcej i puść nogę z gazu zaobserwuj czy temp. Opada czy stoi . Można też na postoju : 90st i z włączonym nawiewiem i obserwuj czy opada wskażnik czy trzyma 90st (tutaj akurat działa jak jest mróz czy zima) Jeżeli jest tak jak opisałem to termostat , jeżeli inaczej i trzyma 90st to nie szukaj dziurki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Co za patenty Jeśli mechanik aby zdiagnozować termostat miał by jechać na autostradę to poszedł by z torbami ? Odpalasz silnik i kontrolujesz ręką temp przewodów chłodnicy, przewody powinno być dopiero ciepłe gdy silnik złapie 90C jeśli robią się ciepłe odrazę termostat jest uwalony. Jeśli vag łapie błąd g62 czujnik do wymiany,jeśli występują nagle skoki temp czujnik uwalony. Koszt orientuje czujnika ok 110zl wymiana jakieś 5min wiec co tu kombinować. Edytowane 14 Listopada 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easymoonrider 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) u mnie komputer pokazał, że to czujnik. Zobaczymy po wymianie. Czujnik był sprawcą całej sytuacji. Po wymianie czujnika wszystko jest w porządku. Edytowane 21 Listopada 2015 przez easymoonrider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 To co, kupować oryginał czy Wahler'a? ORI 474 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 W 1.8 z tego co pamiętam jest cały z obudowa i dlatego taka cena. W tdi jest sam termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 To co, kupować oryginał czy Wahler'a? ORI 474 zł W 1.8T bardzo często przyczyną niedogrzewania silnika, nie jest sam termostat tyko uszkodzony oring,wiele osób to potwierdziło. Był dawno temu nawet temat właśnie o tej przypadłości termostatów w 1.8T. U mnie oring w ogóle wcięło, po założeniu drugiego problem znikł. Temat w którym był poruszony problem: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/171736-b6-avj-termostat-czy-cos-innego-2-post-od-dolu/?hl=%2Btermostat+%2Bczy+%2Bco%B6+%2Binnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Bromchit, masz nr tego? Jaki kupić, gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Bromchit, masz nr tego? Jaki kupić, gdzie? Nie wiem o co pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Bromchit, masz nr tego? Jaki kupić, gdzie? Nie wiem o co pytasz. O oring - jakiś wymiar, numer czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się