Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN 277.9KM/525.3NM


dawid13132

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kolega wystroił dzis swojego AFN-a , oto specyfikacja i wynik:

Wtryski 270 Cobretti

Fmic 550/180/65 fmic.pl

Dolot Fi 51 by
MatigMetalFabrication

Dolot do turbo seria afn

Wydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by
MatigMetalFabrication

Gtb2260vk

Sprzęgło g60 sachs

Pompa ori 107j nie rozbierana

Wałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki )

Map 4 bar

Strojenie Robert Tune-Up

Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta

min_d87ee6a00c710148137c9f520b13507.jpg Uploaded with fotem.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolega wystroił dzis swojego AFN-a , oto specyfikacja i wynik:

Wtryski 270 Cobretti

Fmic 550/180/65 fmic.pl

Dolot Fi 51 by MatigMetalFabrication

Dolot do turbo seria afn

Wydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by MatigMetalFabrication

Gtb2260vk

Sprzęgło g60 sachs

Pompa ori 107j nie rozbierana

Wałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki )

Map 4 bar

Strojenie Robert Tune-Up

Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta

min_d87ee6a00c710148137c9f520b13507.jpg Uploaded with fotem.pl

masakra wynik, ten moment wydawałoby sie nieosiagalny dla tego silnika, dwumas? jednomas? to jest nadal oryginalny Afn czy cos w silniku było zmieniane od Pd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie mija się z celem "wyciąganie koni na siłę" z tego silnika. Dołu to nie ma, góra mocna więc do normalnej jazdy średnio się nadaję :) już bym wolał kupić B7 z 3.0 TDI i modzić, niż wyciągać ostatnie poty z tego silnika. Chyba że samochód jest tylko do upalania, a nie codziennej jazdy to ok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło g60 sachs

Hmmmmm,jakim cudem tyle NM znosi?Ja mam taki zestaw i przy 470NM nie dawał rady :kwasny: Popytaj kolegę o szczegóły tego sprzęgła :wink: Ile tam dmuchacie,2.5bara?

Mega wynik i kolega ma odwagę jak seryjny dół obciąża 525NM.Ma racje do odważnych świat należy. Może co nie którzy zmienią zdanie że AFN powyżej 400NM się rozleci.Na jednym z forum dostałem odp żebym "zaczął jeździć w kasku jak na seryjnym dole AFN mam 450NM",hehe.

P.S

Podeślij linka z dokładną specyfikacją tego tolka,oczywiście jak kolega ma.Może być na PW.

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie gratki dla kolegi.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacje kompletna wtawiaj tutaj , co niektórzy sa bardzo zainteresowani tymi modami :decayed: , taki wynik ponoc nieosiagalny dla zwykłego afna- bez zmienionego dołu jest nierealne a tu patrz widze swiatełko w tunelu :) no i start obowiozkowo jak mozesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :) dokladna specyfikacja podana przy wykresie, nic wiecej nie ma. Doladowanie 2.25b,sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar). Narazie niecałe 200 km po modzie zrobione, ma jeszcze doszczelnić dolot bo coś gdzieś słyszy no i pewnie nagra jakiś filmik , wiec od razu Wam go podrzucę :)

Silnik siedzi w toledo mk1 więc niska waga+ spora moc :)

ps.Osobiście miałem 246/470 Nm i wysadziłem afna w kosmos tzn puscila uszczelka na 4 garach , ale to glupote bo nie zmienilem mapa na ten 4 barowy i nie ogarnelo mi na dwójce przeładowania.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar).

U mnie już siedzi kevlar i się podołał przy 470NM,coś tu jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołu nie ma bo to hamownia inercyjna. Na obciążeniówce czy na drodze całkiem inaczej by wykres z dołu wyglądał.

a kto Ci takich bzdur nagadał ? innym inercja jakąś nie obcina, zwłaszcza Roberta (czytaj dobrze mierzy)

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy uważasz że inercja pozwala zbudować tak samo boost na dole jak obciążeniówka? Szczególnie ze to vp i duza sprężarka...

co ma boost do hamowani ? pod górkę masz inne ciśnienie a na prostej inne ? Co najwyżej masz inne obciągnie silnika, możesz mieć więcej spalin i w przypadku wysterowania sprężarki na granicy możliwości mogą się pokazać overy. Różnica między obciążeniowa a inercją to dokładność pomiaru przy niskich prędkościach obrotowych, która i tak jest niewielka.

Jeśli Robert tak zrobił to znaczy że ma ku temu powody ~300nm jest względnie szybko więc auto do codziennej jazdy też się nadaje, a takie jeb... na górze fajna sprawa (ja też przy 2800 mam dodatkowy strzał)

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Doladowanie 2.25b,sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar).

to po obiciu tarczy okladzina kevlarowa pewnie z 650 NM przeniesie :dancing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...