dawid13132 0 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Witam. Kolega wystroił dzis swojego AFN-a , oto specyfikacja i wynik: Wtryski 270 CobrettiFmic 550/180/65 fmic.plDolot Fi 51 by MatigMetalFabricationDolot do turbo seria afnWydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by MatigMetalFabricationGtb2260vk Sprzęgło g60 sachsPompa ori 107j nie rozbieranaWałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki )Map 4 barStrojenie Robert Tune-Up Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta Uploaded with fotem.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacktdi99 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Witam. Kolega wystroił dzis swojego AFN-a , oto specyfikacja i wynik: Wtryski 270 Cobretti Fmic 550/180/65 fmic.pl Dolot Fi 51 by MatigMetalFabrication Dolot do turbo seria afn Wydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by MatigMetalFabrication Gtb2260vk Sprzęgło g60 sachs Pompa ori 107j nie rozbierana Wałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki ) Map 4 bar Strojenie Robert Tune-Up Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta Uploaded with fotem.pl masakra wynik, ten moment wydawałoby sie nieosiagalny dla tego silnika, dwumas? jednomas? to jest nadal oryginalny Afn czy cos w silniku było zmieniane od Pd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid13132 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Jednomas oczywiscie. Silnik seria afn, tyle ze po remoncie glowicy i z nowa uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Wg. mnie mija się z celem "wyciąganie koni na siłę" z tego silnika. Dołu to nie ma, góra mocna więc do normalnej jazdy średnio się nadaję już bym wolał kupić B7 z 3.0 TDI i modzić, niż wyciągać ostatnie poty z tego silnika. Chyba że samochód jest tylko do upalania, a nie codziennej jazdy to ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid13132 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Dołu nie ma bo to hamownia inercyjna. Na obciążeniówce czy na drodze całkiem inaczej by wykres z dołu wyglądał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 pokaż filmik jak można jak to się odpycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Sprzęgło g60 sachs Hmmmmm,jakim cudem tyle NM znosi?Ja mam taki zestaw i przy 470NM nie dawał rady Popytaj kolegę o szczegóły tego sprzęgła Ile tam dmuchacie,2.5bara? Mega wynik i kolega ma odwagę jak seryjny dół obciąża 525NM.Ma racje do odważnych świat należy. Może co nie którzy zmienią zdanie że AFN powyżej 400NM się rozleci.Na jednym z forum dostałem odp żebym "zaczął jeździć w kasku jak na seryjnym dole AFN mam 450NM",hehe. P.S Podeślij linka z dokładną specyfikacją tego tolka,oczywiście jak kolega ma.Może być na PW. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie gratki dla kolegi. Edytowane 14 Listopada 2015 przez wodz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacktdi99 0 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Specyfikacje kompletna wtawiaj tutaj , co niektórzy sa bardzo zainteresowani tymi modami , taki wynik ponoc nieosiagalny dla zwykłego afna- bez zmienionego dołu jest nierealne a tu patrz widze swiatełko w tunelu no i start obowiozkowo jak mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid13132 0 Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Witam ponownie dokladna specyfikacja podana przy wykresie, nic wiecej nie ma. Doladowanie 2.25b,sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar). Narazie niecałe 200 km po modzie zrobione, ma jeszcze doszczelnić dolot bo coś gdzieś słyszy no i pewnie nagra jakiś filmik , wiec od razu Wam go podrzucę Silnik siedzi w toledo mk1 więc niska waga+ spora moc ps.Osobiście miałem 246/470 Nm i wysadziłem afna w kosmos tzn puscila uszczelka na 4 garach , ale to glupote bo nie zmienilem mapa na ten 4 barowy i nie ogarnelo mi na dwójce przeładowania. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar). U mnie już siedzi kevlar i się podołał przy 470NM,coś tu jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid13132 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Jeżeli masz jednomas z 80-tki i docisk z 1z to jak to sie wrzuca do wzdłużnych to masz słabszy docisk od vr6, to raz, a dwa to a4b5 jest jednak trochę cięższe od toledo mk1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Dołu nie ma bo to hamownia inercyjna. Na obciążeniówce czy na drodze całkiem inaczej by wykres z dołu wyglądał. a kto Ci takich bzdur nagadał ? innym inercja jakąś nie obcina, zwłaszcza Roberta (czytaj dobrze mierzy) Edytowane 19 Listopada 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid13132 0 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) A czy uważasz że inercja pozwala zbudować tak samo boost na dole jak obciążeniówka? Szczególnie ze to vp i duza sprężarka... Edytowane 20 Listopada 2015 przez dawid13132 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 W VP z wałkiem SDI GTB wstają bardzo dobrze lepiej niż w PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) A czy uważasz że inercja pozwala zbudować tak samo boost na dole jak obciążeniówka? Szczególnie ze to vp i duza sprężarka... co ma boost do hamowani ? pod górkę masz inne ciśnienie a na prostej inne ? Co najwyżej masz inne obciągnie silnika, możesz mieć więcej spalin i w przypadku wysterowania sprężarki na granicy możliwości mogą się pokazać overy. Różnica między obciążeniowa a inercją to dokładność pomiaru przy niskich prędkościach obrotowych, która i tak jest niewielka. Jeśli Robert tak zrobił to znaczy że ma ku temu powody ~300nm jest względnie szybko więc auto do codziennej jazdy też się nadaje, a takie jeb... na górze fajna sprawa (ja też przy 2800 mam dodatkowy strzał) Edytowane 22 Listopada 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacktdi99 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Dawid co z filmikiem udało sie coś nagrać?? toledziak sprawnie jeszcze jezdzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 . Doladowanie 2.25b,sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar). to po obiciu tarczy okladzina kevlarowa pewnie z 650 NM przeniesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się