mawek 0 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witam. Proszę o analizę logów w szczególności pod kątem przepływki. Silnik nie zagazowany. Mulasta jakaś i pali 13-14/100. :frown: Z góry dziękuję! :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 W tym silniku mierzy sie blok 2 pozycja 4, na wolnych obrotach. Ma być z przedziału 2.0 do 4.0 g/s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawek 0 Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 W tym silniku mierzy sie blok 2 pozycja 4, na wolnych obrotach. Ma być z przedziału 2.0 do 4.0 g/s. Przy 840 obr/min, 85,5st C, jest 3,61 g/s. Dynamika (a raczej jej brak) i osiągi takie same z podpiętym przepływomierzem jak i odpiętym. W logach gr 2 poz. 4, próba dynamiczna, czy to norma ilości powietrza? A pozostałe parametry? Jeżeli ktoś mógłby zrobić logi porównawcze, byłbym bardzo wdzięczny. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomserwis 0 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Kto wie w jakim bloku pomiarowym można sprawdzic adaptacje benzynowe i jaka powinna być prawidłowa wartośćdla 1.8 ADR. Pozdrawiam Tomek [ Dodano: 14-02-2007, 16:12 ] http://www.ross-tech.com/vag-com/download/label-files/8D0-907-557-ADR.lbl Już znalazłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się