krzysiekvtec 14 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 to nie moze byc wina tej klapki bo ja mam tip nierdzewke i buczy jak cholera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Może dlatego że masz właśnie taki dolot? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 ja dziś będę działał i zobaczymy czy będzie jakiś efekt.Krzysiekvtec a masz oryginalna puche czy stożek na końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 stożek ,, sai wywalone, kolega mi doradził zawor z odmy przy podstawce filtra oleju musze to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eliteraptor 0 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) a gdzie ten zawór u podstawy filtra przy odmie jest bo mi tez cos buczy to i ja bym sprawdził Edytowane 28 Stycznia 2016 przez eliteraptor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Prawdopodobnie chodzi o zawór o numerze: 035103245g wyGoogluj sobie i na pewno skojarzysz gdzie go znaleźć. Ja spróbowałem patentu z zaślepieniem filtra, jednak u mnie zupełnie nic to nie zmienia, więc trop należy ukierunkować w inną stronę.Mam na myśli 2 sprawy:- zatkana odma lub właśnie jakiś zaworek lub inna pierdoła. Objaw jest taki, że podczas gaszenia auta (dosłownie sekundę po tym jak silnik się zatrzyma) słychać taki dziwny dźwięk, typu beknięcie, pierdnięcie lub coś podobnego. Na pewno wywodzi się z układu podciśnienia lub odmy bo po odkręceniu korka wlewu oleju jest on zdecydowanie głośniejszy. Dodatkowo po odkręceniu korka na pracującym silniku jakoś wyjątkowo mocno dmucha powietrzem.- kolejna rzecz to postaram się wymienić wszystkie wieszaki układu wydechowego bo może guma już straciła swoje właściwości i przenosi drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlech912 0 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 I jak tam walka? Ja po dłuższym czasie stwierdzam że to jednak nie rozwiązuje problemu w 100 procentach. Jest dużo lepiej ale to na pewno jeszcze nie to :-( Dalej buczy jeszcze trochę... Na dodatek nieraz przy przyspieszaniu słychać jakby gruchotanie... Nie wiem czy się wkład katalizatora nie rozsypał... Ciekawe czy to może być przyczyną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbert1988 0 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.mam to samo jak tylko 0.2 bara na podcisnieniu zlapie od razu buczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje. Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.mam to samo jak tylko 0.2 bara na podcisnieniu zlapie od razu buczy Mi też buczy przy stałej prędkości, tylko u mnie nie występuje to zawsze. Pojawiło mi się to po wymianie zaworu DV na nowy z aso, stary w sumie działał, podmieniłem go szukając innej usterki. Gdy założę stary buczenia nie ma, pomimo tego nie jestem przekonany, że przyczyną jest bezpośrednio sam DV. Nie mam niestety nikogo blisko, żeby sprawdzić go w innym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 u mnie jak nie buczy to wyraźnie slysze jak syczy w tipie tak jak by z dv albo z odmy , mam do wymiany trójnik pod ssakiem i moze zaworek zwrotny sprawdze to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbert1988 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Ja wymieniłem dv na ori z aso. Nie ma różnicy czy na starej czy na nowej. Ja do odmy nie zaglądałem będę działał jak zrobi sięcieplej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlech912 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 I co dalej nikt nic nie wymyślił z tym buczeniem?? Tydzień temu byłem u mechaniora i mówił, że poduszki silnika mam ok, lecz poduszka skrzyni do wymiany. Trzeba wymienić i się zobaczy czy to coś da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbert1988 0 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja czyściłem odmę wymieniłem wszystkie poduszki i dalej buczy. Może to wina wydechu. A może po prostu ten typ tak ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Wydech raczej, ogolnie wiekszosc 1.8t w b6 z jakimi mialem stycznosc buczaly jedne mniej drugie wiecej w roznych zakresach obrotow . 1.8t BFB w b7 jest cichutki , numery katalogowe wydechu sa lekko inne. Edytowane 23 Lipca 2016 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 I co dalej nikt nic nie wymyślił z tym buczeniem?? Tydzień temu byłem u mechaniora i mówił, że poduszki silnika mam ok, lecz poduszka skrzyni do wymiany. Trzeba wymienić i się zobaczy czy to coś da. wymieniłem u siebie dalej buczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Czytam sobie i czytam i u mnie w AVJ.... też buczy dodam, że jak jest bardzo zimno i odpale auto to czuje spore wibracje na kierownicy. Jak auto sie zagrzeje to wibracje ustają o jakieś 50-70% ale jednak dalej jakieś są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Gdzieś czytałem na innym forum że problemem takiego buczenia była dv'ka a dokładniej ten wężyk który wchodzi do główki od góry. Wymienił ten wężyk na silikonowy albo inny już nie pamiętam i pomogło. I ten sam objaw ze miedzy 2,5 tyś a 3 bylo buczenie przy bucie w podłodze. Sam chce to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi0310 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) koledzy walczylem z buczeniem ponad rok Czego ja nie wymienilem i czego nie kombinowalem U mnie buczalo od ok 3000obr do 3500obr Po zmianie filtra powietrza na KN buczenie zniklo ale pozniej znowu sie pojawilo tule ze przesuniete z 3400-3700obr Za kazdym razem gdy otwieralem puszke lub tez ja demontowalem przez jakis czas byl spokoj a pozniej buczenie wracalo i dopiero tydz temu znalazlem przyczyne Puszka filtra powietrza osadzona jest na dole na dwoch gumowych czopach tyle ze one z czasem sie zwyczajnie ubijaja i puszka siada nizej prawie dotykajac podluznicy W momencie dania pelnego buta najprawdopodobniej powietrze zasysane ja dociskalo do podluznicy i powstawalo buczenie Na 2 wystajace mocowania puszki podlozylem miekkie gumowe podkladki 5mm i nawet przy recznym dociskaniu puszki nie opiera sie ona juz o belke Dodatkowo owinalem pare razy tasma izolacyjna koncowke kanalu ktory wchodzi w puszke filtra zeby weszla na lekki wcisk i zeby bylo szczelnie Buczenie ustalo w calym zakresie obrotow Moje auto to a4 b6 1.8t bfb turbo pompuje 1.2 bara wuec buczenie mialem baaardzo wkur....ce Przy delikatnym dodawaniu gazu buczenia nie bylo Sprawdzcie moje rozwiazanie bo ja sie ciesze jazda juz od tygodnia Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez zibi0310 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter90 2 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 - zatkana odma lub właśnie jakiś zaworek lub inna pierdoła. Objaw jest taki, że podczas gaszenia auta (dosłownie sekundę po tym jak silnik się zatrzyma) słychać taki dziwny dźwięk, typu beknięcie, pierdnięcie lub coś podobnego. Na pewno wywodzi się z układu podciśnienia lub odmy bo po odkręceniu korka wlewu oleju jest on zdecydowanie głośniejszy. Dodatkowo po odkręceniu korka na pracującym silniku jakoś wyjątkowo mocno dmucha powietrzem. To objaw dobrze działającej śruby odpowietrzającej skrzynie korbową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się