k0nr4d 0 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Auto po programie, były problemy z pętleniem wtrysków i sporym cofaniem zapłonów. Wymienione cewki, świece, pompa, filtr i regulator ciśnienia paliwa. Szybkie logi 002, 020 i 115 na stocku i programie: Seria 150PS: http://vaglog.pl/log_239413.htmlWszystko elegancko, czasy wtrysków piękne, korekty w 032 ujemne. Program: http://vaglog.pl/log_239790.htmlPod koniec obrotów cykl pracy wtrysków 95-98%, ale nadal teoretycznie nie zapętlone, lekkie cofanie zapłonów, po przepływce wychodzi około 200PS. Martwi mnie mimo wszystko czas wtrysku blisko odcinki, możliwe, że 320 będą się kończyć przy tej mocy? Jazda z tym programem będzie raczej bezpieczna? Z modów jedynie wydech 3"->2.5", auto jeździ na paliwie 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Wtryski powinny być większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Wtryski nie są zapętlone, jednak zapasu za dużego nie mają, jesli była taka obawa to może trzeba było zrobić troche słabszą góre powyżej 6 tyś? a to przeładowanie na 1,4 bar przy wstawaniu turbiny nie martwi Cię? nie można tego było dopracować? Poza tym za mało logów troche, zrób 115+118, 002+033+031 003+020. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się