kanonier714 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Czesc. mam a4 b5 96r w ktorej zalozone sa swiatla od wersji po lifcie. Problem mam taki, że od jakiegoś czasu prawe swiatlo mijania działa jak chcę. Czasami zapale i działa a czasami się nie włączy.w ostatnich dniach bardziej nie dziala niz dziala, takze musze z tym cos zrobic. zarówka jest ok bo zmienilem z lewej i bylo to samo. jestem zielony w tych sprawach. Co robić, gdzie szukać problemu? Sprawdzałem kostkę co jest przy zarowce i też jest ok .gdzie może leżeć dalej problem ?
Marcin6 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Bezpieczenik nie jest luźny przypadkiem?
jacek70 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Do sprawdzenia manetka przy kierownicy i kostka stacyjki.
kanonier714 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 No, bezpiecznik się giba na boki trochę . bardziej niż od drugiego swiatla. A jak sie dostać do tej manetki ? Rozumiem że chodzi o tą która włączam swiatla
prezesik18 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Żeby dostać się do manetki musisz zdemontować kierownicę. Jak to zrobić masz opisane tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/75362-wymiana-kierownicy-czteroramiennej-na-poliftowa/
kanonier714 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Zauważyłem , że jak uderze w lampę kiedy nie świeci to najczęściej zalapuje, a więc to chyba nie jest wina manetki , prawda ?
jacek70 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Jak w lampę to może żarówką lub kostka . Nic innego tam niema.