taktuś Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Witam,2 miesiące temu wymieniłem rozrząd, przy okazji wymieniłem też pasek wielorowkowy na Dayco,ostatnio zaobserwowałem że zewnętrzna strona paska osprzętu jest starta jak na fotkach. Przy wymianie rozrządu nie wymieniłem napinacza paska wielorowkowego bo w mojej ocenie jego sprawność była jeszcze spora - brak śladów zużycia rolki, śrubunek i dystans walcowy bez zużycia, amortyzacja w normie.Ponadto wydobywa się dziwny dźwięk podczas pracy silnika, ledwo słyszalny, takie chechłanie.Pasek rozrządu w sklepowym stanie, kąt synchronizacji 0.0, od wymiany taki sam.Przy składaniu pas przedni podniosłem o ok 2mm, ale to przecież nie może mieć wpływu, reszta złożona zgodnie ze sztuką.Co myślicie ? Edytowane 19 Listopada 2015 przez taktuś
machina Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Poluzuj pasek i zobacz czy rolka wiskozy ta po której chodzi pasek nie stawia oporu. Startą masz zewnętrzną stronę paska, a tylko wiskoza jest tą stroną paska napędzana. Widać też jak bardzo wypolerowana jest rolka wiskozy co by znaczyło że może stawiać duży opór. Może łożysko wiskozy (to w aluminiowej łapie) stawia duży opór. Edytowane 19 Listopada 2015 przez machina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się