Matijas93 0 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Witam mam od niedawna a4 3.0 ASN problem jest taki ze pod obciazem cos rzezi w silniku jak by bylo nie dokrecone . Kiedy jade z gazem w podlodze na wysokich obrotach rzezi caly czas , kiedy jade np z obrotami ponad 2 tys i pojawia sie obciazenie tez zaczyna rzezic/rzegotoac jest to dzwiek slyszalny wyraznie w kabinie . Tak jak by cos bylo pod maska nie dokrecone lecz nie moge tego zlokalizowac . Wydaje mi sie ze po przegazowaniu kiedy sie wsluc**je dobiega to z kolektora ssacego . Sprawdzalem czy te gruszki dzialaja i po zapeleniu zmieniaja pozycje a po przegazowaniu mocniejszym ruszaja sie . Wiec moje pytanie brzmi czy jest w kolektorze cos co morze tluc sie jak by poprostu kamyki wpadaly w rezonans i tlukly sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek181289 0 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 klapy kolektorów dolotowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijas93 0 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 klapy kolektorów dolotowych? Czy one moga taki jazgot robic ? Jak to sprawdzic i rozebrac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 2 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Sprawdź ile masz oleju od wspomagania kierownicy bo to może pompa też potrafi nieźle dawać a że znajduje się koło gruszek to można myśleć że coś w kolektorze. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijas93 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Sprawdź ile masz oleju od wspomagania kierownicy bo to może pompa też potrafi nieźle dawać a że znajduje się koło gruszek to można myśleć że coś w kolektorze. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Ale pompa dawala by znac chyba podczas skretu a nie w trakcie przyspieszania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 2 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Jak brak oleju to jeczy niemiłosiernie cały czas tak jak by coś zacieralo. U mnie też mechanicy chcieli już wymieniać rolki napinacze jednak ja nie byłem przekonany i dobrze powymieniali by dobre części. Dźwięk też rozchodzil się na kolektor, ale być może ty masz co innego,ale warto co bądź podpowiedzieć :-) Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijas93 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Panowie a czy trzeba odkrecac wtryski do wyjecia kolektora ? Ma ktos jakis sposob na demontarz walka i calego kolektora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro81 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Ja np odkrecałem sam kolektor i podnosiłem go lekko do góry , wałek z gruszkami wyszedł bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijas93 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Ja np odkrecałem sam kolektor i podnosiłem go lekko do góry , wałek z gruszkami wyszedł bez problemu.A co z wtryskami ?Czy jesli klapki sie polamaly to moga sie tluc/rzezic w kolektorze bo cos mi bardzo rzezi w kolektorze prawdopodobnie wywnioskowalem aczkolwiek gruszki pracuja minprawidlowo . Ktos moze sie jeszcze wypowiedziec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Moim zdaniem raczej wałek nie bd powodował takiego grzechotania też mam problem od ok 2 tys zaczyna dziwnie grzechotać i już wiele zostało sprawdzone min. wałek w kolektorze i raczej to nie jest przyczyną grzechotania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Panowie a czy trzeba odkrecac wtryski do wyjecia kolektora ? Ma ktos jakis sposob na demontarz walka i calego kolektora ? https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VFE5Y2FTUEYtR2c/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijas93 0 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Moim zdaniem raczej wałek nie bd powodował takiego grzechotania też mam problem od ok 2 tys zaczyna dziwnie grzechotać i już wiele zostało sprawdzone min. wałek w kolektorze i raczej to nie jest przyczyną grzechotania Wiec na czym stanelo kolego ? Jakies porady mozesz nagrac to jak jest u Ciebie i czy dlugo juz z tym jezdzisz , moze porownamy to ? Ktoś jeszcze coś orientuje się może w temacie ? Jakieś pomysły, jest może z okolic Tarnowa-Brzeska-Krakowa i mógł by vcds posprawdzac mi autko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się