widawa00 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Nic nie znalazlem o tym czy ktos probowal takiej modyfikaji ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Po co Ci to? Nie lepiej FMIC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Bylo paru co od 2,5 tdi probowali ale projekty umarly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 ja próbowałem, przymierzałem ale nie ma miejsca zbytnio to raz a dwa dużo Ci nie da taka modyfikacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dlatego IMO jeśli w zamyśle masz podniesienie mocy, to lepiej iść w kierunku FMIC. Na pewno więcej pożytku z tego będziesz miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 zależy co masz tam porobione i na ile KM ja dołożyłem nadkole z S4 i latem mniej puchnie w upał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 zależy co masz tam porobione i na ile KM ja dołożyłem nadkole z S4 i latem mniej puchnie w upałJak wygląda to nadkole z s4 ? Ma jakieś dziury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Ma wyzłobienia Coś jak u rekina oskrzela Miejsca w ahu nie ma na drugi IC no chyba ze da sie jakis mały ale i tak lepiej jest dać FMIC... Edytowane 22 Listopada 2015 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 jacek wpisz w google wyskoczą ci zdjęcia koszt 140 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dzięki już znalazłem. Jakie różnice są po zamontowaniu tego nadkola ? Chłodniejsze powietrze to wiem z racji lepszego przepływu , ale czy to się opłaca ? Czy jest to odczuwalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Powiem ze zamontowanie fmic w np b5 jest troche drozsze a jezeli takie nadkole a efekt duzo lepszy. Ogolnie daje rady te nadkole ale czy jest to stosowane tylko dla ic to nie wiem bo np takie nadkole miala zonka w ibi 1,2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jacek jest odczuwalne w upalne lato tak nie puchnie nie słabnie auto oczywiście jak ktoś ma 300 KM to mu to za wiele nie pomoże w upał ale tak jak ja mam ze 150 KM program + 216 wtryski mi styka temperatura w dolocie jest dużo niższa oczywiście nie tak jak byś dołożył duży intercooler ale zawsze jest lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dzięki - czyli na wiosnę trzeba będzie pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Mozna równie dobrze ponacinać plastikowe nadkole, był nawet temat opisujący taką modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 No tak z tym że te nacięcia muszą być jak skrzela rekina aby goto z koła nie przelatywało do icka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 To jest plastik wiec wielkiego problemu nie ma. Ja coś mam lewe plastikowe nadkola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszhenleys 1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Zamiast kupywac nadkole kup kratke wentylacyjna prostokatna dobrze wytnij nadkole spasuj to ze soba i gra gitara.Ja mam tak u siebie zrobione.A pomysl odpatrzylem na vw-passat.pl.Zdaje egzamin 100% i nie odstrasza.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Zamiast kupywac nadkole kup kratke wentylacyjna prostokatna dobrze wytnij nadkole spasuj to ze soba i gra gitara.Ja mam tak u siebie zrobione.A pomysl odpatrzylem na vw-passat.pl.Zdaje egzamin 100% i nie odstrasza.Pozdrawiam Ja będę montował drugi cooler jak w v6 tdi. Kupiłem już odpowiedni cooler z wyjściami w kierunku rur, z tym że ja w ahu mam turbo od xantii i idealnie mi ic podejdzie bo jest odpowiednio wyprofilowana turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 W jaką moc celujesz ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się