noname2327 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Witajcie, Ostatnio regenerowałem wtryski w jednym warsztacie ponieważ komp pokazał że dwa wtryski mają złe parametry. Gość w serwisie powiedział że dwa są do regeneracji a kolejne dwa za jakiś czas też będą się nadawały także zrobiłem też dwa pozostałe. Po odebraniu silnik pracuje bardziej sztywno ale to chyba tak powinno być. Zaraz po odebraniu auta komputer wskazywał spalanie na poziomie 10-12 l/100km. Dzwonie do gościa on mówi " na początku tak może być żeby się nie przejmować", ok zeszło i teraz pali średnio 5,5 a przed naprawą palił 4,5. Kolejna anomalia to chwilowe spalanie pokazuje w granicach 12l, 40l a wcześniej tego nie było. Gościu powiedział że termostat jest walnięty i to przez to. Teraz w dodatku mam wrażenie jakby wskaźnik spalania "zamarza na chwilę i odcina się po pewnym czasie wskazując już w miarę normalne spalanie. Poradźcie co można z tym zrobić lub czy ta regeneracja mogła się do tego przyczynić? W tą sobotę mechanik ma mi wymienić termostat mam nadzieje że po tym się polepszy ale jakie jest wasze zdanie o tym. Pozdrawiam, Piotrek
Gość Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Wymiana termostatu nic nie da,to wtryski ciekawe jak je ustawili na srubach znaczy o ile stopni cofneli.
lukasz51237 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Zrób logi grup 13 18 i 23 i wrzuć.
noname2327 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 A czy interfejsem autocom uda mi sie zrobić te logi?
lukasz51237 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Nie wiem, nigdy nie używałem autocoma, spróbuj podjechać do kogoś na vaga, ewentualnie jeśli masz kabelek OBD2 to pobierz z neta jakiegoś vaga, albo vcds(sam używam i polecam, hula nawet na win8) i zrób logi.
piotrsob1 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Nie patrz na to co pokazuje komputer, bo się możesz niepotrzebnie zestresować, porównaj spalanie liczone z faktycznie przejechanych kilometrów i zatankowanego paliwa do tak samo liczonego wcześniej w podobnych warunkach. Jeżeli rozbieżność będzie większa jak 1 l/100 km, to możesz zacząć szukać przyczyny , przy mniejszej to bym sobie głowy nie zawracał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się