RonM Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam, Zauważyłem że autko stało się słabsze, więcej pali i ciężko odpalić mu po długim postoju. Podpiąłem lapka i posprawdzałem wszystko i tylko dwie rzeczy nie dają mi spokoju... Mianowicie kąt wtrysku skacze w przedziale 65-68 i jeszcze w grupie 004 wartość rzeczywista czyli 4 okienko różni się od wartości zadanej 3 okienko. zrobiłem zdjęcie z grupy 004 jest w linku : http://zapodaj.net/a12d62e3c87e7.jpg.html Dodam jeszcze że mam zawirusowanego na 140 KM. I mam pytanie czy może być to przyczyną że jest spadek mocy, zwięszone spalanie oraz problemy z odpaleniem?
Dev Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Sprawdzasz w nastawach podstawowych ma byc 52-54 I logi zrob Edytowane 22 Listopada 2015 przez Dev
RonM Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Sprawdzasz w nastawach podstawowych ma byc 52-54 I logi zrob Wartości które podałem są z BS.
goldi Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) wartość kąta wtrysku powinna być 49-53 na odpalanie ma wpływ wiele czynników akumulator świece żarowowe czy sprawne choć mówią że dobry diesel to bez świec odpali stan pompy wtryskowej dawka rozruchowa mi teź przed zrobieniem programu palił od strzałą w mrozy a teraz już nie.Natomiast co do mocy auta musisz wykonać logi dynamiczne gr 3.8.11 na rozgrzanym silniku i wrzucić tutaj Edytowane 23 Listopada 2015 przez goldi
Leopold27 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 kąt wtrysku powinien być w przedziale 40-60,najlepiej i optymalnie to 50-55,pojedyncza zmiana o kilka jednostek jest nieodczuwalna,co do odpalania jest najlepiej ustawić 55-60.
ciahciah Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 najbardziej statyczny kąt ma wpływ na zapalanie a że masz większy niż być powinien to auto jeszcze lepiej teraz powinno zapalać, kąt na moc nie ma wpływu o ile nie jest bardzo za niski wtedy na wysokich obr pomimo prawidłowego ciśnienia w pompie może i tak nie wyrabiać, na zrywność auta ma wpływ, na spalanie też ale w twoim przypadku to może być 0,1L/100km także nie masz co brać tego pod uwagę, sobie zrób loga podczas jazdy spokojniej jak najczęściej jedziesz i porównaj czy wymagany nie jest wyższy, kat w twoim przypadku to zły trop, zrobisz logi i od razu będzie wiadomo co nie gra w ciemno możesz wymienić filtr paliwa jak obecny już jest stary i spr czy nigdzie w układzie wtryskowym nie ma nieszczególności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się