Craacen Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam. Pytanie pod wzgledem wyciętego katalizatora i standard błąd check engine błąd drugiej sondy. Czyli silnik pracuje w trybie awaryjnym?? co za tym idze pali więcej i spada moc ?? czy raczej nic sie nie zmienia ?? jak to jest?? Auto to 1.8T 163km.
Mateuszek1001 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Niee, pracuje normalnie tylko informuje że teorytycznie katalizator ma mniejszą sprawność i należy go wymienić. teorytycznie bo przecież go tam nie ma. więc oprócz kontrolki nic sie nie zmienia. Możesz zastosować emulator albo zmienić w sofcie. u mnie emulator sprawdza sie bdb
Craacen Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 będę podkręcał furę więc usunie mi przy okazji nowego programu dzięki za info
Mateuszek1001 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Planujesz coś więcej czy podstawowy program z DP itd ? Pytam bo też sie przymierzam a mamy takie same motory
Craacen Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 To przy okazji usuń SAI. Co to daje??? i co to jest?? coś z dopływem powietrza?? Planujesz coś więcej czy podstawowy program z DP itd ? Pytam bo też sie przymierzam a mamy takie same motory Zwykły program bez kombinowania 163km w miare sie zwija a jak podkręci troche moment obrotowy to już będe zadowolony ;p
Mateuszek1001 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Pompa powietrza wtórnego, tzn takie coś do szybszego rozgrzewania katalizatory, co przy DP jest zwyczajnie zbędne. Demontując to mamy więcej miejsca pod maską oraz miejsce na Prawy intercooler.
Craacen Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 zrozumiane. czyli bez katqa niepotrzebnie chodzi. Tylko pytanie czy to wpływa na pracę silnika??? auto ma lżej??
jacek70 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Przy dp SAI jest zbędna a miejsce zawsze się przyda jak nie pod drugi ic to ewentualnie pod rury od fmic.
Mateuszek1001 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Tzn gdzieś tam kiedyś wyczytałem że pomaga usunąć nagar z kanałów głowicy ale ile w tym prawdy to szczerze mówiąc sam nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się