Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam Jak w temacie. Mam za duze doładowanie. Powyzej 3000 tys juz mam N 75 otwart na 94,4% i doładowanie na poziomie 2 ,288. Przy zadanym 2,091 I jak cisne na 6 biegu na autostradzie pod 200 to wpada w TA. Szlak mnie trafia Tak samo jest z dolem. Masakrycznie szybko wstaje. Teraz powiedzcie mi by cisnienie obniżyć to musze sztange wydłużyć czy skrócić? Dzieki za rady Pozdro
lukaszooo Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Sztangi sie nie dotyka, długość ma być ustawiona tak aby przy -0,64 wajcha kierownic dobijała do ogranicznika i to jest świętość. Masz pewnie problem z zapieczonymi kierownicami.
mantix Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 oj tam ja wydłużyłem jeden obrót bo po programie dopiero tuner uświadomił mnie, że już grucha ma swoje lata i troszkę niedomaga. Też turbina wstawała aż zbyt dobrze i przeładowywała minimalnie (0,1bara) przy depnięciu od 2000 obrotów, przez sekundę dosłownie doładowanie leciało troszkę zbyt wysoko. Teraz jest ok.
lukaszooo Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Nie grucha tylko vacum pompa.
mantix Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 nie wakupompa bo n75 daje na gruchę prawie -0,8 bara, chodzi o to, że cięgno sztangi miało minimalny luz na tym bolcu z zawleczką, wydłużyłem jeden obrót i luz się skasował. Wiadomo, że docelowo trza by gruszkę zmienić
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Sztangi sie nie dotyka, długość ma być ustawiona tak aby przy -0,64 wajcha kierownic dobijała do ogranicznika i to jest świętość. Masz pewnie problem z zapieczonymi kierownicami. Obawiam sie ze moze byc hybryda. Kierownice smigaja idealnie. A ktos wie na jaka dlugosc ma byc ustawiona sztanga? Rozkrece na 5 mm i zrobie logi i popatrze co sie dzieje. Bo jak ma N75 jeszcze zakres to tak do 3000 tys obr trzyma ładnie zadane doładowanie. Pozniej juz nie moze wysterowane bo juz otwarty na 94,4 i wali prawie 2,3. I TA Ale co ciekawe tylko podczas dlugiej jazdy na 5,6 biegu powyzej 3tys. Ale tera mam inny problem. Płyn chłodniczy zwial dzisiaj. Po postoju pod domem pod wiata pokazaly sie plamy plynu pod autem. Obawiam sie ze jakies zapchlone futro zakosztowalo kauczuku w moim aucie. Szlak by to Chyba zaczne od gruchy. Kupie nowa. Tylko jak ja ustawić? Edytowane 24 Listopada 2015 przez Zimny Chirurg 2
lukaszooo Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Sztangi nie ustawia się na mm tylko na podciśnienie przy -0,64 ma dobija do ogranicznika. Gruszka kosztuje 100zl a ty lamentujesz jak by pół silnika było do wymiany. Edytowane 24 Listopada 2015 przez lukaszooo
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 Sztangi nie ustawia się na mm tylko na podciśnienie przy -0,64 ma dobija do ogranicznika. Gruszka kosztuje 100zl a ty lamentujesz jak by pół silnika było do wymiany. Ja nie lamentuje. Wiem ze gruszka 100 zl. Chodzi o to ze jak sie okaże ze to hybryda to ta gruszka nic mi nie da. No i jaka ma byc długość? To jest najgorsze pytanie:(. W nowej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się