Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM Problemy z doładowaniem. Regulacja sztangi.


Zimny Chirurg 2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie. Mam za duze doładowanie. Powyzej 3000 tys juz mam N 75 otwart na 94,4% i doładowanie na poziomie 2 ,288. Przy zadanym 2,091

I jak cisne na 6 biegu na autostradzie pod 200 to wpada w TA. Szlak mnie trafia

Tak samo jest z dolem. Masakrycznie szybko wstaje.

Teraz powiedzcie mi by cisnienie obniżyć to musze sztange wydłużyć czy skrócić?

Dzieki za rady

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangi sie nie dotyka, długość ma być ustawiona tak aby przy -0,64 wajcha kierownic dobijała do ogranicznika i to jest świętość. Masz pewnie problem z zapieczonymi kierownicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam ja wydłużyłem jeden obrót bo po programie dopiero tuner uświadomił mnie, że już grucha ma swoje lata i troszkę niedomaga. Też turbina wstawała aż zbyt dobrze i przeładowywała minimalnie (0,1bara) przy depnięciu od 2000 obrotów, przez sekundę dosłownie doładowanie leciało troszkę zbyt wysoko. Teraz jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wakupompa bo n75 daje na gruchę prawie -0,8 bara, chodzi o to, że cięgno sztangi miało minimalny luz na tym bolcu z zawleczką, wydłużyłem jeden obrót i luz się skasował. Wiadomo, że docelowo trza by gruszkę zmienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangi sie nie dotyka, długość ma być ustawiona tak aby przy -0,64 wajcha kierownic dobijała do ogranicznika i to jest świętość. Masz pewnie problem z zapieczonymi kierownicami.

Obawiam sie ze moze byc hybryda. Kierownice smigaja idealnie.

A ktos wie na jaka dlugosc ma byc ustawiona sztanga?

Rozkrece na 5 mm i zrobie logi i popatrze co sie dzieje.

Bo jak ma N75 jeszcze zakres to tak do 3000 tys obr trzyma ładnie zadane doładowanie. Pozniej juz nie moze wysterowane bo juz otwarty na 94,4 i wali prawie 2,3. I TA

:( Ale co ciekawe tylko podczas dlugiej jazdy na 5,6 biegu powyzej 3tys.

Ale tera mam inny problem. Płyn chłodniczy zwial dzisiaj. Po postoju pod domem pod wiata pokazaly sie plamy plynu pod autem. Obawiam sie ze jakies zapchlone futro zakosztowalo kauczuku w moim aucie. Szlak by to

Chyba zaczne od gruchy. Kupie nowa. Tylko jak ja ustawić?

Edytowane przez Zimny Chirurg 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangi nie ustawia się na mm tylko na podciśnienie przy -0,64 ma dobija do ogranicznika.

Gruszka kosztuje 100zl a ty lamentujesz jak by pół silnika było do wymiany.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangi nie ustawia się na mm tylko na podciśnienie przy -0,64 ma dobija do ogranicznika.

Gruszka kosztuje 100zl a ty lamentujesz jak by pół silnika było do wymiany.

Ja nie lamentuje. Wiem ze gruszka 100 zl. Chodzi o to ze jak sie okaże ze to hybryda to ta gruszka nic mi nie da.

No i jaka ma byc długość?

To jest najgorsze pytanie:(. W nowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...