Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8T AVJ słaby dół i błąd P0171


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Niedawno kupiłem auto i już kolejnego dnia coś mi nie pasowało. Dół ma słaby, niby ciągnie ale marnie. Ostatnio trzy razy wyskoczył błąd sondy.

Nie znam się na logach, ale nie pasuje mi, że turbo wstaje dopiero po 3 tys. obr. Zadane ciśnienie dopiero po 3 tys. rośnie, no i chyba za mało pompuje.

Zrobiłem logi, mam nadzieję, że wlaściwe i dobrze zrobione.

http://vaglog.pl/log_240919.html- pb

http://vaglog.pl/log_240916.html- pb

http://vaglog.pl/log_240917.html- lpg

http://vaglog.pl/log_240918.html- lpg

Dzięki

Opublikowano

O matko ale te logi zrobiłeś jakaś szarpanina... zrób normalnie na trójce, wcisnij gaz do podłogi przy ok 1,5 tyś obr i dociągnij do 6,5 tyś, nie potrzebujemy jakiś przygazówek na róznych biegach, z tego co zrobiłeś to lpg do ustawienia napewno i pewnie dlatego błąd wyskakuje.

Opublikowano

Jaki kierowca, takie logi:).

Może teraz będzie lepiej.

Tylko na pb, ponieważ mój asystent nie lubi takiego wycia silnika:).

http://vaglog.pl/log_241023.html

http://vaglog.pl/log_241021.html

http://vaglog.pl/log_241025.html

http://vaglog.pl/log_241024.html

Może to się jeszcze przyda.

http://vaglog.pl/log_241022.html

Opublikowano

Jesli chodzi o turbo to jest bardzo dobrze bo turbo wstaje już ok 2100 obr i pompuje tyle ile zadaje program, więc tu nie widze problemów, reszta też w porządku, przepływka ok, zapłonów nie cofa, jedynie pompa paliwa może mieć juz się ku końcowi. Błędy mogą być od kiepsko wyregulowanej instalcji lpg.

Opublikowano

Dzięki. Uspokoiłeś mnie:), widocznie tak ma być.

Wcześniej miałem Lexusa is200, Vectre C 150km. Lex to chodził jak wściekły, szczególnie jak zmienne fazy się włączyły.

Z pompą to trafiłeś:), słychać ją jak się rozgrzeje. Może najpierw wymienię filtr.

Jeszcze raz dzięki.

Opublikowano

też mi wskakuje ten błąd, tylko ja mam wywalony katalizator.

Daj znać jak coś się poprawi po wymianie filtra.

Opublikowano

Po regulacji lpg, odpukać błędu nie ma.

Śmigam drugi dzień na pb i znowu coś mi nie pasuje:). Czuć jakby go coś przyhamowywało, nie przyśpiesza płynnie, szczególnie w trakcie rozgrzewania się. Wykasowałem kanał 032, zobaczę w weekend co się pojawi.


Po wyzerowanie kanału 032 i zrobieniu na pb 300km, kanał 032 pokazał 1,3/7,8. Chyba tragedii nie ma. Natomiast teraz lepiej chodzi na lpg, ciekawe jak długo.
Sprawdzę moze ciśnienie paliwa. Na lpg lepiej reaguje na pedał gazu i ogólnie jest bardziej elastyczny.

Gdzie jeszcze szukać przyczyny zubożania? Po usunięciu ewidentnych nieszczelności (króćce od gazu i bagnet) wyszło na kanale 032 0,0/7,0. Pierwsza wartość jest już ok, ale druga bez zmian. Nie ruszałem jeszcze pompki i filtra. Nie przełączam na lpg, ciągle jeżdżę na pb.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...