Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AFN Czym grozi przypalone sprzęgło?


mega13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dwa tygodnie temu stałem sie szczęśliwym posiadaczem Audi A4 AVANT 1.9TDI :quattro: i jako że nie znam się na mechanice wszystko mnie stresuje, żeby czegoś nie urwać, nie zepsuć itd, bo nie wiem ile QUATTRO potrafi wytrzymać. Sprawa jest tego typu że wczoraj próbowałem wyciągnąć Jeepa Grand Cherokiego który zawiesił sie na górce i chyba przypaliłem sprzęgło bo strasznie śmierdziało i dym poszedł taki że auta prawie nie było widać. Jak narazie nie zauwazyłem różnicy w jeździe ale nie wiem czy mam się spodziewać jakiegoś wydatku w najbliższym czasie czy nie. Czy coś się mogło zepsuć albo uszkodzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma się co tym chwalić że dym był taki że samochodu nie było widać, bo to swiadczy o twojej bezmyślności.

skrociłeś żywot tego elementu, tak jakbyś przejechał kilkadziesiat tysięcy kilometrów, wiec sam wyciagnij wnioski ze swojego postepowania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie ma się czym chwalić i wcale się nie chwalę. Raczej żałuję że taka sytuacja miała miejsce. Ale sam powiedz czy przejechał byś obojętnie obok kogoś kto w środku nocy utknął na drodze i nie może nic zrobić?? Ja próbowałem coś zrobić. :(( :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze masz TDI ale to nie traktor :wink: jak wiki napisał, napewno sprzęgło szybciej ci poleci, a do tego moze i nawet dwumasa, pożyjemy zobaczymy :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, wiem. Ale musisz przyznać że wzór był prawidłowy. Lepsze auto ciągło gorsze....

Jeep Grand cherokee----------->Audi A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to sie mówi "nie rób komus dobrze a nie bedzie ci zle" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach