Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T + Q (AEB) błąd 17544 o co dokładnie chodzi ?


ARSI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakić czas temu wyskoczył check, długo nie myśląć podpieliśmy pod komputer, koleszka akurat miał VAG'a no i pokazało nam taki oto błąd :

17544 - Long Term Fuel Trim Add.Fuel (Bank 1) System too Lean

35-00 - -

dodam że nie było żadnych nie pokojących oznaków, wszystko w porządku, skasowaliśmy błąd żeby zobaczyć czy się znowu pojawi, przez jakieś dwa tygodnie był spokój i dziś po wymianie termostatu, znowu zapalił się check podejżewam że znowu chodzi o ten sam błąd...podobno może być problem z przewodami ciśnieniowymi tak mi ktoś powiedział że gdzies może być nie szczelność.

Więc pytanie do Was koledzy co dokładnie oznaczą ten błąd i co za tym idzie co jest nie tak, do czego zaglądać ?
I jak w tym przypadku będzie wyglądała ewentualna naprawa ?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod błędu: 17 544 P1136

Ten kod błędu jest "Producent szczegółowy" (dla każdego producenta samochodów inną definicję i znaczenie). Poniższy opis / objawy / przyczyny / rozwiązania specyficzne dla samochodów VAG.
nl Bank 1 Korekta paliwa (add.) Układ zbyt uboga
du Bank 1, Gemischadaption (add.) zu systemu lean
i Fuel Trim: Bank 1 (Dodaj) Układ zbyt uboga

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów.
Uwaga: Poniższe dane nie są z grupy VAG lub z wielu innych źródeł. W pełni i poprawnie nie można zagwarantować. Nadal myśleć krytycznie.

Możliwe objawy:

Nie emisja światła
Usterka lampki LED
Targować się
Zwiększone zużycie paliwa

Możliwe przyczyny:

Trim paliwa jest źle
mieszanki paliwa dodać. nie jest w porządku, W. S. jest wyciek próżni
paliwa wykończenia multi, nie w porządku, W. S. są wartościami nieprawidłowego LMM
Mieszanina paliwa jest zbyt uboga / bogata tak:
silnik dostaje za mało / dużo paliwa
Wtryskiwacze wyciek / zablokowane / wady
Wyciek / blokada w zastrzyku powietrza
Wyciek / zablokowanie przewodów powietrza prowadzi do rury ssącej
Wyciek / blokowaniem wylotu lub otworu na kota
Korpus przepustnicy brud
Sonda lambda uszkodzona / uszkodzony
Lambda Czujnik kontroli nieprawidłowe
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik usterka
Uszkodzony czujnik temperatury powietrza

Możliwe rozwiązania:

Sprawdzić (benzyna) Przejdź do [Module 01] - [08-ward bloki pomiarowe] - [grupa 014-015-016]
Sprawdź mieszanki paliwa
odczytać wartości dla dodatku i multiplikatywny wykończenia w [Moduł 01] [bloki pomiarowe-08], [grupa 032]
Pole 1 (add.) / Pole 2 (multi) powinien być znacznie wyższy niż 10%; która jest w rzeczywistości przyczyną tej kod błędu
zresetować żadnych kodów błędów, dlatego, że może również zresetować mieszanki paliwa (a nie katastrofy, jeśli nie, ponieważ mieszanki paliwa jest odbudowywany z kilku jazd)
Co należy zrobić w pierwszej kolejności, w tym kodem błędu
mieszanki paliwa dodać. nie OK: Sprawdzić szczelność rur próżniowych dla
sprawdzić wyciekiem / zablokowania wylocie lub wlocie dla kota
Sprawdź szczelność / zatorów w wtrysku powietrza
sprawdzić szczelność / zablokowanie przewodów powietrza prowadzi do rury ssącej
Tapicerka multi-paliwa. nie w celu: sprawdź LMM
Sprawdź i sprawdzić numer części, aby upewnić się, że nie jest dobry w tym
odczytać wartości dla dodatku i multiplikatywny wykończenia w [Moduł 01] [bloki pomiarowe-08], [grupa 032]
jeśli pola 2 (multi) jest wyraźnie powyżej 10%, wskaźnik masy powietrza mogłaby być sprawcą tego błędu
utworzyć dziennik przyspieszenia przepustnicy całości (1000-5000 obrotów na minutę) w dwóch przekładni z wartościami LMM (moduł 01-08 Bloki pomiarowe, Grupa 4 Grupa 003 lub 002 Pole 2 Pole). Na poziomie morza, wartości szczytowej LMM (w gramach na sekundę), około 80% koni mechanicznych samochodu. Jeśli wartość szczytowa jest mniej niż 65% to jest prawie pewne, że LMM jest zajęty umieranie
Sprawdź, Paliwo
Wymień filtr paliwa
Sprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić (co jest drogie), wszystkie wtryskiwacze
Sprawdzić (bloki pomiarowe), ciśnienia paliwa
Sprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić pompę paliwa
Sprawdzić przewód powrotny
Korpus przepustnicy czyszczenie / wymiana
Sprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić temperatury płynu chłodzącego
Sprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić czujnik temperatury powietrza
Sprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić miernik masy powietrza
Sprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić czujnik Lambda

Dodatkowe informacje:

Mieszanki paliwa i Lambda Sensor
[Moduł 01] [bloki pomiarowe-08] [grupa 032]
Pukanie / ping / SKIP / niewypałów
Temperatura płynu chłodzącego (G2) / (G62)
Air Mass Sensor
Przy fali o FSI Problem ten występuje również. Ten samochód używany normalnej benzyny bezołowiowej 95 oktanowej. Błąd poszedł na światło, a samochód szarpnął i zatrzymał się. Bezołowiowa 98 oktanowa paliwa samochodu i od tego czasu nie ma więcej problemów i ma znacznie więcej mocy
Jeśli samochodu 2001, należy sprawdzić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej raz (z pokrywką). Zobacz pomarańczową membranę w zaworze. Zwykle jest zagrożona, a nawet stracił. W roku 2001 został zmieniony zawór / poprawiona
W 2002 roku udał się do wszystkich list dealerów Skody, że istnieje problem z modułem sterującym silnika Octavia 2.0 kW / 85 z roku 2000. Oznacza to, zawsze błędnie Kod błędu 16555/16556 i 17535/17536. Wydaje się, że występuje tylko, gdy program Moduł sterujący posiada trzy. Jeśli moduł sterowania silnikiem otrzymuje problem jest rozwiązany przez jeden z oprogramowaniem w wersji 5. Numer części modułu sterującego jest 06A906018 FH. Według importera trzeba zamówić cały nowy kontroler, ale prawdopodobnie oprogramowanie w istniejącym module sterującym może być zastąpiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nic z tego nie rozumiem tyle juest tutaj podanych rzeczy i w taki sposób że nie wiadomo od czego zacząć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie chodzi o to że masz ubogą mieszanke na wolnych obr., sprawdź szczelność dolotu, podciśnien i odmy bo prawdopodobnie gdzieś zasysa CI lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problemem ubogiej dawki paliwa był wadliwy przepływomierz, po wymianie jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli malo powietrza to mieszanka zbyt bogata jak juz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jezeli malo powietrza to mieszanka zbyt bogata jak juz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeszcze nie slyszalem o mieszance zbyt bogatej w powietrze:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...