Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avj lovato smart zamulony po regulacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kolega Łukasz13 przeglądał logi i wyszło, że lpg do regulacji. Byłem, zrobiłem, niecałe dwa dni było tak jak powinno, no i znowu go coś przymuliło.

Zrobiłem logi sondy. Nie robiłem innych logów, bo ruch dzisiaj duży, a na pb robiłem niedawno i są ok http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339887-18t-avj-slaby-dol-i-blad-p0171/?p=4669279

Logi na robione w kolejności:

http://vaglog.pl/log_241290.html- lpg

http://vaglog.pl/log_241289.html- pb

http://vaglog.pl/log_241291.html- lpg

http://vaglog.pl/log_241288.html- pb

Coś jeszcze zrobić?

Dzięki

Opublikowano

i te wszystkie logi wykonales dzisiaj???

Opublikowano (edytowane)

Te cztery tak. Zobaczyłem, że za pierwszym razem coś na lpg wyszło dziwnie i zrobiłem trzy następne.

Te z linku to przed regulacją lpg.

Edytowane przez ccamillo
Opublikowano

no wlasnie bo na jednym logu lpg jet w h*j ubogo a na drugim jest wszytko okej. na pb jest git

Opublikowano

Wyłącz lepiej lpg i nie jeździ na tym bo głowicę szlag trafi...czym prędzej do gazmena niech ustawi tak jak być powinno

Opublikowano

Chyba podjadę na regulację, ale do innego gazownika.

Od złej regulacji takie cuda wyszły?


Ciągle jest zamulony. Dwa razy regulowany, gazownik po 4% wzbogacił, ale kanał 032 bez zmian, 0,9/14,1. Na pb rewelacji też nie ma, 0,6/7. Jak zresetuję, to ze 200 km jest ok, potem znowu zamula. Co dalej z tym robić?

Opublikowano

nieszczelnosc w ukladzie dolotowym jezeli na pb jest tez ubogo lub zrob loga z kanalu 2+31+33 na pb i 115+118 zrob i bedzie cos wiecej wiadomo

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem szczelność kompresorem, syczy i bąbluje na rurkach od wtryskiwaczy gazu. Nie wiem jak tam się dostać z opaską i czy to jest przyczyną. Zrobiłem trasę 400 km na lpg i na kanale 032 wyszło 0,2/9,8, czyli lepiej. Gorzej wychodzi na odcinkach miejskich. Może ta instalacja lpg jest marna i trudna do regulacji?

Edytowane przez ccamillo
Opublikowano

Dopóki będziesz miał nieszczelności to nic Ci nie pomoże inna instalacja

Opublikowano

Wkręciłem mosiężne króćce od gazu na farbkę i już nie puszcza, ale teraz wyszła nieszczelność na bagnecie. Jakiś oring chyba powinien na bagnecie być.


Wreszcie jakaś poprawa ... kanał 032 lpg -0,2/7,0, pg 0,0/7,0. Zostało poprawić 7,0 i może zacznie wreszcie jeździć normalnie. Tylko nie wiem jak poprawić 7,0, bo już nieszczelności zlikwidowane.

Opublikowano

Jak wychodzi na lpg i pb tak samo to bym nie ruszał nic, jesli na pb wychodzi 7% a wszystkie nieszczelnosci usunięte to skłaniałbym się ku lekko zanizającej przepływce, ale po wymianie nie spodziewałbym się wielkiego przyrostu mocy :)

Opublikowano

Nie jest do końca dobrze. Jest postęp, bo zrobiłem 600km na lpg i nie zamuliło. Natomiast przy gazie w podłodze się dusi, coś go za d... trzyma. Jak trochę odpuszczę pedał gazu, to jakby lepiej przyspieszał. Na pb i lpg jest podobnie.

Generalnie to dzięki za pomoc. Zaczął jeździc w miarę normalnie:)

Opublikowano

Bo mu pewnie paliwa brakuje

Opublikowano

Jest jakiś magiczny sposób na to?:) Na pb to zapewne pompka, filtr, ciśnienie paliwa.

Opublikowano

Trzeba instalacje lpg podregulowac i będzie okej.

Opublikowano

Znowu kanał 032 się rozjechał -0,2/12,5, a było jakiś czas dobrze. -0,2 jest bez zmian od ostatniego sprawdzania. Szczelność ok. Ile trzeba przejechać km, żeby odczyt kanału 032 był miarodajny?

Opublikowano

przeplywka strasznie zaniza ................ 110g/s to malutko

Opublikowano

To ile powinno być przy serii? Łukasz 13 kiedyś napisał, że przepływka ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...